-9.7.2019 Perjantai klo. 15-
-Joel-Olen koko päivän pakannut kamojani. Aleksi on kait puolen tunnin päästä tulossa auttamaan minua koska minun pitäisi olla sunnuntaina ulos täältä. Saatanan Tilli lapsineen. Seuraavaks kun löydän kämpän ja se on Tillin omistama niin kuolen mielummin kuin otan sen.
Laitan banaanilaatikon kantta kiinni ja kannan sen ulko-oven viereen ja nappaan makkarin ovelta uuden. Kävelen takaisin olohuoneeseen ja alan irroittelemaan tauluja seiniltä ja laittelen niitä laatikkoon -sanomalehtiä tai vessapaperia taulujen välissä-.
Kuulen ovikellon soivan. Kävelen eteiseen ja avaan oven.
"Mä unohdin avaimet kotiin." Mustahiuksinen sanoo samalla kun astelee asuntooni sisälle. "Aivan." Sanon huvittuneena."Eli mikä se mun homma nyt on?" Tuo kysyy minulta katsellen sotkuista kämppääni. "Noo ota tost makkarin ovelta yks banaanilaatikko ja keittiöst joku pussi ja sit niit tavaroit niihi pusseihin ja sitte laatikkoo." "Homma selvä, minä en." Tuo sanoo pokkana mutta minä repeän... Huppista
-Aleksi-
Siivoilen Joelin vessan kaappeja. Olen tyhjentänyt noin 90% kaapeista mutta vielä ylähylly olisi jäljellä ja en yllä siihen saatana.
"Oisko sul jotai jakkaraa tai tuolii mil pystyisin siivoo noo ylähyllyt ku en oikee yllä niihi." Kysyn Joelilta. "Ei." Tuo sanoo ja ojentaa minulle tuolin. "viittiks muute pyyhkästä ne kans?" "Joo. Tyhjennän noi hyllyt eka." "Juu."
Laitan tuolin lattialle ja astun sen päälle. Katselen ensimmäiseksi mitä kaikkea sieltä löytyy että tiedän mihin järjestykseen ne laittaisi. Nappaan käteeni ensimmäiseksi yhden hajuveden, laitan sen vessan tasolle. Otan toisen hajuveden ja laitan senkin tasolle. Tämä toistuu noin kaksikymmentä kertaa, kunnes käteeni osuu kortsupaketti... Tirskahdan hieman mutta "aikuismaisesti" lasken sen tasolle.Piankun olen saanut melkein kaikki tavarat laatikkoon tai kassiin tai mikä nyt onkaan, minulle tulee ihan vitunmoinen kusihätä ja kyllähän te tiedätte miten kusihädässä tehdään? No käydään vessassa.
Tarpeet hoidettuani huomaan taas kortsupaketin pöydällä ja keksin aivan mahtavan idean...Avaan kortsupaketin ja kortsun ja laitan sen päähäni... -kortsun siis, ei sitä pakettia-
Näytän ihan vitun tyhmältä, ja samallakun otan itsestäni kuvaa, Joel astuu vessan ovesta sisään puhelin kädessään.. Minä käännän hitaasti päätäni tuon suuntaan ja irvistän typerästi pidätellen naurua.
"Mitäh vittua?" Tuo kysyy nauraen minulta. "No päätinpä vähän kokeilla uusia vaatteita, eiks näytäkki hyvältä?" Selitän tuolle itsekkin huvittuneena. "Joo, näyttää näyttää, muistahan laittaa keikoille kans. Arvasin et tääl oli meneillään jotain ku oli niin hiljasta ja välillä kuulu jotain pientä hihitystä" Tuo selittää samalla tehden jotain puhelimellaan. Kurkistan tuon näyttöön että näkisin mitä tuo tekee. Joel on kuitenkin nin fiksu että kerkeää kääntämään näytön pois ennenkuin kerkeän katsomaan mitä hän säätää. "Perkele." Tuhahdan ja alan repimään kortsua pois päästäni.Melkein heti kun olen päässyt irti kortsusta, kuulen -ja tunnen- puhelimeni värähtävän takataskussani. Joel tirskahtaa ja lähtee pois vessasta. Otan puhelimen käteeni ja katson mitä tuo oli tehnyt.
-Homokuusikon ohjaajat sekä kuusikko-
Joelstus <3: Ette ikinä arvaa mitä löysin mun vessasta :')
*video*Catman :3: Ei vittu 😂
Kirililil: Laitahan toi asustus keikoille, saat kympin :D
Joelstus <3: Ehotin tota samaa! Mut kymppii en luvannu
Micco: Vitun hieno😍Minä: Voi vittu nyt Joel
Joelinvaimo ö: Joel rakas?
Joelstus <3: Kyllä rakas aviopaviaanini?Joelinvaimo ö: Miksi vitussa sinulla on kortsuja vessassasi?
Joelstus <3: Perkeleen hyvä kysymysToi pikkutonttu löys neMinä: Niinpä taisin, ne oli kyl iha helvetinmoisen hajuvesipullokokoelman takana
Niiku mihi helvettii nää tarttet yli 20 hajuvesipulloo, niis kaikis oli viel jotainTommikarhu <33: Joel the hamstraaja.
Minä: No sepä!
Joelstus <3: Voi nyt jumalauta
______________
Sanat: 514
Anteeks en pysty parempaan, vitun paska sovellus
YOU ARE READING
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
FanfictionJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))