Joonas:
Jouduin juuri lähtemään rakkaan Nikomme vierestä kun minulla oli rivin toisenpään Ollille asiaa. Näin kuinka tämä meidän kaikkien rakastama Joel Hokka jäi ihmettelemään kun lähdin Nikon vierestä.
-Olliiiiiiii!" Sanoin
-No mitä Porkooooooo?"
-Ongelma." Sanoin.
-Kerros."
(TimeSkip koska en keksi asioita)-APINAT AJAVAT AUTOA!"Huutokuiskasin tuon korvaan.
-Mitä helvettiä?" Olli sanoi hiljaisemmin
- Emmäkää tiiä. Mut se se mun ongelma on." Sanoin
-Okei?" Olli sanoi
-Onks niil apinoil panttivankiki?" Kuului Tommin hiljaisempi, mutta huvittunut ääni.
- Todennäköisesti "Olli sanoi
-Kulla." Sanoin Tommille.
-Onks niit apinoita viis ja yks niistä ihastunu brunee pitkähiuksisee äijää? Ja onks sen panttivangin nimi Tommi? :DD" Tommi sanoo vähän naurahtaen lopussa.
-Minkä värine se toine apina on" Kysyn hieman järkyttyneenä.
-Blondi" Tommi sanoo.
-Vihjaileksä nyt et minä tykkäisin Nikosta?"
- Se sit nähää." Sanoo Tommi viisaana.
-Myönnä jo! Sun ihastumisen..Nik.. Siihen näkis sokeeki joka ajaa 200km/h poispäin sieltä 200km päässä." Olli yrittää sanoa pokkana mutta epäonnistuu siinä.
-Mitä helvettiä Olli?" Kysymme Tommin kanssa samaan aikaan Ollilta joka on kuolemassa nauruun.
________
Baarissa:
Niko:
Mietin pöydässämme meidän matkaamme. Miksi kuulin Ollin, Tommin ja Joonaksen sanovan niin monta kertaa nimeni? Puhuvatko he paskaa minusta vai mitävittua? Ei. Ei he voi. Pyörtyisin siihen paikkaan jos kuulisin että Tommi puhuisi jostain ihmisestä paskaa. Mitäs vittua nyt taas? Joonas? Vieressäni? Voi helvetti. Nyt hän nojaa minuun? Pitäisikö nojata takasin? Ei?Joo?Ei? Joo? Taidan valita vaihtoehto Bn. Ahaa, tässähän on mukava olla. Kokeilkaa tekin! Eiku...
Timeskip 1,5h:
Porukka on jo aika umpi kännissä. Jopa minäkin. Hmmm... Mitäs tuo Joonas nyt ajattelee kun tulee virneellä kohti? Nyt hän istuu viereeni ja....
Joonas:
Olen aivan umpikännissä mutta tiedän jotenkin mystisesti maailman menoista. Olen kävelemässä kohti Nikoa.. Istun viereen ja.. Isken huulemme yhteen. Jumalauta tuntuu hyvälle. Ainahan meillä on ollut veljesmielisiä pusutteluja mutta tämä tuntuu erilaiselle. Jotenkin.. Extra mahtavalle. Tunnen pienen hennon näykkäisyn huulessani. Avaan suuni ja Niko työntää kielensä suuhuni. Teen samoin. Niko nousee syliini suutelemaan minua. Voi saatana.. Niko irroittaa huulemme ja virnistää minulle.Hän huomasi.. Ihan hyvä vaan.. Nyt hän nousee sylistäni, ottaa kädestäni kiinni ja alkaa vetämään minua vessoja kohti. Arvaan jo mitä on tapahtumassa. Pääsemme vessoille ja tuo pikkumies laittaa oven lukkoon.
Niko:
Olen johdattanut Joonaksen vessoille. En ole edes paljoa kännissä ja olen parisuhteessa? Nyt ei kiinnosta. Hyökkään tuon ihanan pörröpään kaulan kimppuun. Hetken kun olen työstänyt taideteosta hänen kaulaansa, hän kääntää meidät ja nyt hän taiteilee minun kaulaani. Irroitan hänet minusta ja hän on vähän hämmästynyt.
-Tarviikko apuu ton kaa?" Sanon virnistäen. Tuo Nyökkää ja alan ottamaan tuon housuja pois.
Loput saatte kyllä kuvitella itse <3Vähän ajan päästä olemme valmiita. Lähdimme vessasta kohti pöytäämme. Saimme aika paljon kysyviä katseita. Etenkin Neiti Hokalta.
Joonas:
-Eiköhä ois aika lähtee!" Kuuluu tuo järjen ääni jostain päin pöytää. Kaikki nyökyttelivät. Lähdimme nopeasti kohti Tommin autoa, joka kuljettaisi meidät koteihimme. Minä kyllä aion mennä Nikolle. Jos hänelle vain sopii....
-Niko?" Sanon autossa.
-Porko?" Niko vastaa.
-Moilanen." Vastaan kiusatakseni tuota.
-Hokka." Niko sanoo ihan pokkana ja alkaa tuijottamaan minua suoraan sieluun.
-Mitä helvettiä!?" Kuulemme jo vähän selvemmän Joelin äänen jostainpäin autoa.
Alamme nauramaan sille koska miks ei :D.-Voinko tulla sun luo yöks?" Saan kysyttyä sittenkun naurukohtaus oli jo hieman laantunut. Tuo virnistää.
-Tottakai, Minnakaan ei oo kotona ;)" sain vastaukseksi. Nyt saatte vain kuvitella mitä yön aikana tapahtuu.
__________
sanoja: joku 465
korjattu.
YOU ARE READING
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
FanfictionJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))