Sry tää kuva mut oli pakko :DD
3.7.2019 lauantai klo 19.41 koska haluun kiusata <33
Btw ilmotan vaan että Minna on tässä tarinassa alkanut käyttämään huumeita ja joo, menkää lukee 🚁🧚💅🏻🦹🐛🥕❤️Minna:
Olen häiriintynyt minun ja Nikon erosta.. Häntä oli hauskaa pettää... Noh, olkoon nyt sen homohuoransa kanssa, mutta ei ole kauaa! Älä edes kysy mitä suunnittelen, se selviää sitten joskus.
Niko:
Olemme koko bändi (sekä crew) kerääntyneet studiolle. Pojat vaativat oikein että tuomme Rommimme studiolle näytettäväksi.
Rommi oli alkuun vähän ujo, mutta tottui kuitenkin. (Onneksi)
Rommi on näyttänyt kuitenkin pitävän erittäin paljon Mikosta sekä Kirilistä (joka saapui tänne hetki sitten), Mikko ei niinkään ole kissaihminen (en siis tiiä onks mikko oikeest mut täs stooris ei nyt oo) mutta Kiril näyttää pitävän Rommista. Muut crewista ja bändistä on kuitenkin tykännyt Rommista, ja hän heistä kaikista paitsi Joonaksesta, hän jotenkin vierastaa häntä."Miks vitus toi kissa tykkää teistä noin paljo mut sit se vihaa mua?" Joonas päättää heittää kysymyksen ilmoille.
"Ehkä sä haiset nii paljo viinalle että se ei tykkää sun hajusta!" Joel vastaa Joonaksen kysymykseen. "Sul ei oo kyl mitään varaa sanoo! En oo juonu ku kerran tän kissan tulon jälkeen, ja se päivä on tänään!" Joonas vastaa joelille. "Ookko ihan varma?" Joel, Miki, Aleksi ja Olli huutavat kaikki samaan aikaan ja alkavat nauramaan. "Toi on kyl ihan totta." Päätän sanoa tuohon väliin.Timeskip siihe et kello on 2 yöl ja Porko, Niko ja Rommi on kotona:
Joonas:
Olemme olleet nyt jonkun aikaa kotona. Niko nukkuu jo sängyssämme Rommi vierellään, mutta minä en saanut unta. Päätin tulla parvekkeelle istumaan, ja katselemaan maisemia.
Noin vartin päästä kuulen asunnossamme askelia, mutta ajattelin että ne kuuluisivat Nikolle, joka menee vessaan tai todennäköisesti etsii minua. Mutta ei, ei ollut. Tunnen kovan lyönnin päässäni ja tipun tuoliltani ja näen nopeasti Minnan, jolla on pesäpallomaila ja jokin hemmetin tainnutusaine kädessään. Pian näköni sumenee ja tunnen enään kylmän parvekkeen lattian allani, mutta pian en sitäkään.Minna:
Btw menemme ajassa vähän aikaa taaksepäinKlo: 23.28
Olen saanut illan aikana suunnitelmani suunniteltuna. Suunnitelmani tärkein osuus on kuitenkin se, että saan rAkKaAn Nikoni takaisin.
Olen seurustelumme aikana saanut selville missä Joonas asuu, ja olen jopa löytänyt hänen vara-avaimensa sijainnin. Onneksi, nimittäin se helpoittaa operaatiotani ja paljon.
TimeSkippi 5min enne ku Porko pöyrtyy:
-jatkuu Minnassa-Olen vihdoin saapunut Joonaksen kotitalolle. Näppäilen talon ovikoodin joka on 1991. Menen talonyhtiön varastoon ja suunnistan Joonaksen varastolle. Pian löydettyäni avaimen, menen Joonaksen ovelle. Hetken tapeltuani oven kanssa -kuitenkin hilaisesti- sain sen auki ilman ongelmia. Otan pesäpallomailan ja tainnutusaineen seinästä nojailemasta pois. Huomaan parvekkeen olevan auki, joten hiippailen sinne. Matkalla törmään eläimeen, jota en nähnyt pimeässä. Meinaan päästää koljahduksen, mutta pidän sen sisälläni. Hetken mietittyäni, älyän että se on kissa. Olempas fiksu. Jatkan kuitenkin matkaani parvekkeelle.Harmikseni huomaan että siellä on Joonas, mutta ei se mitään. Lyön häntä päähän pesäpallo mailallani, hän tippuu tuoliltaan ja katsoo minua hämmentyneenä, mutta kun älyää kuka olen, hän saa vihaisen ilmeen naamalleen ja yrittää nousta maasta, mutta kaatuu ja pyörtyy vihainen ilme naamallaan. Tarkistan vielä, että hän on oikeasti pyörtynyt. On hän, onneksi. Alan nytten etsimään Nikoa, joka koituu aika helpoksi, nimittäin hän oli juuri matkalla vessaan. Hän ei onneksi nähnyt minua, joten voin yllättää hänet kun hän tulee vessasta. Piankun hän on tullut ulos, lyön häntäkin pesäpallomailallani, yllätysyllätys!
"MINNA IS BACK, AGAIN!" Huudahdan.
_____________
Sanat: 524
Sry lyhyt luku :DD
Yritän julkasta viimeistään keskiviikkona :)
Julkasen myös uuden kirjan kuhan vaan saan nimen sille!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
ФанфикJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))