Häätö || 19

76 3 2
                                    

-8/9.7.2019 perjantai klo 00.00-
-Niko-

Ustun minun ja Joonaksen kodin sohvalla Rommin kanssa. Joonas on nukkunut suoraansanottuna ihan helvetistti. Mutta onhan tuo nyt kipeänä niin en ihmettele. Ja hän siis on yleensä tälläinen kipeänä. Huomaan että Joonaksen puhelin on jostain syystä jäänyt olohuoneen pöydälle -joka on edessäni-. Siihen tulee viesti ja samaan aikaan minunkin puhelimeen tulee. Varmaan bändin ryhmästä.

-6669 runkkaria ja viaton allu-

Varavaimo: Mulle tuli häätö
00.05

Joogamän: No mites se nyt silleen
00.06

Varavaimo: Ei mitään tietoa
00.06

Isi: Laittoks vuokrahyyppä jotain syytä?
Jos ei nii voit anoo vuokrasopimuksen takasin.
00.07

Emoboi69: Tänne voi tulla asustaa, emopojalla on aina tilaa
00.08

Isi: Missäs Porko ja Moilane on?
00.09

Minä: Täällähän minä
00.09

Emoboi69: Minne moilases oot jättäny?
00.10

Minä: Tässähän mä oon
00.10

Isi: Ooksä Porko kännissä?
00.11

Minä: Eiku tuolla sängyssä se nukkuu
00.11

Varavaimo: Niin siis kuka?
00.11

Minä: Se ketä te luulette et täällä on mut ei ookkaan.
00.12

Emoboi69: Niinsiis ooksä niko
00.12

Minä: Vilhelmiina täälä
Eli kyllä
00.13

Varavaimo: Hei nyt tuli!
"Anteeksi Joel, mutta joudut muuttamaan pois. Tyttäreni täytti juuri 19 ja tahtoisi kovasti oman kodin. Sinulla on kuitenkin varmaan bändityösi ansiosta tarpeeksi rahaa ostaa uusi koti. Olemme pahoillamme. Terveisin vuokranantajasi Tilli Heikkinen."
Harvinaisen paska syy kyllä nyt
00.14

Minä: MITÄ VITTUA TOI KUSIAINEN LUULEE? EI TÄSTÄ DUUNISTA PALJOO KÄTEE JÄÄ
00.14

Emoboi69: OLIKO SUN VUOKRANANTAJAN NIMI TILLI??
EI SAATANA MÄÄ TEEN KUOLEMAA
00.14

Joogamän: Elä nyt sentään, Rilla huolestuu.
00.15

Emoboi69: Ei tartte enään miettiä sitäkään, se huolestu jo.
Yrittää jotain elvyyttää ja antaa tekohengitystä ku ite nauran tääl lattial
00.15

Isi: Aleksi rakas lapseni kai sä tiedät että Rilla on koira? Ei koirat osaa antaa tekohengitystä.
00.16

Emoboi69: Aivan..
00.16

Jätin nuo neljä keskustelemaan keskenään. Tunnen itseni niin väsyneeksi että päätän mennä pesemään hampaitani ja käymäänn vessassa. Pesen ensiksi hampaani Rontin kanssa koska se tulee yleensä mukana. Varsinkin öisin. Se on silloin aika seurallinen.
Pian kun olen pessyt hampaani ja olen menössä tekemään tarpeitani niin tuo kissa poistuu mutta jää kuitenkin oven toiselle puolelle odottamaan. Omituista.

Menen Rommi sylissäni makuuhuoneeseen ja lasken sen minun ja Joonaksen sängylle odottamaan että olen riisunut päälivaatteeni pois. Menen sänkyyn ja pyörin siellä viitisen minuuttia että saan hyvän asennon, mutta Joonasta kai alkoi vituttamaan se niin tuli puoliksi päälleni, sillä hän taisi tietää että se jollain tasolla helpottaa. Silitin jonkin aikaa tuon selkää kunnes kuulen jonkun "kyllästyneen" tuhahduksen. Katson sivulle ja tai taakse (vau).. Takavasemmalle! ja näen kyllästyneen aka vittuuntuneen Rommin (heh..). Sitä näköjään vitutti. Sain jollain ihmeellä vedettyä sitä itseeni päin ja aloin silittämäänn tuota. Tähän me kaikki sitten kai nukahdettiin.
_________________
Sanat: 374

Tjena mannen
Alapuolelta autokannen

Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoOù les histoires vivent. Découvrez maintenant