Eskaloitunut || 23

64 4 0
                                    

-Joulukalenteri luukku 3<3-
-7.9.2019 perjantai, klo 18.00-
-Aleksi-

Olen vieläkin Joelilla. Olemme saanut pakattua varmaankin kaikki tavarat mitkä tällä hetkellä nyt voidaan pakata, jonka takia tilanne on hieman eskaloitunut-

Eli suomennettuna me ns "maataan" kahdestaan sohvalla päällekkäin vähän vähemmillä vaatteilla, vaihtelemassa lyhyempiä tai pidempiä suudelmia ja molemmille on kait tullut jo sto- Ei siitä sen enempää...

Niih, en ole kerennyt käsittelemään tunteitani tarkemmin, mutta olen huomannut ajattelevani ja katselevani tuota muutamaa vuotta vanhempaa miestä useaan otteeseen..

En ole oikeastaan ikinä tuntenut itseäni homoksi, mutta nytkun tarkemmin ajattelee nii viimeisimmät suhteet naisten kanssa on mennyt aika päin persettä, ja tunteita ei ole ollut niin paljon kuin jossain ylä-asteen "suhteissa" missä rakastuttiin niin maan helvetisti siihen muijjaan jonka kanssa erottiin seuraavalla viikolla koska löydettiin jo uus "parempi" ihastus... Eikun oliks se ala-asteella? Ja vitut mut silti. Voinko mä olla homo? Hyväksyiskö mun vanhemmat mut jos oisin? Jätkät ainaki hyväksyis mut, se on selvää.

Melkein heti kun minulta on lähtemässä housut, ovikello soi. Lopetamme touhumme siihen paikkaan ja tuijotamme toisiamme silmiin hämmentyneinä, kunnes alamme nauramaan. "Ehh.. Haluuksä mennä avaa? Sulla tais olla sellasseet housut et sun ongelmat ei taida näkyy.." Joel kysyy naurahtaen. "Öö joo kai mä voin." Totean nousen pois sohvalta alkaen nopeasti etsimään vaatteitani. "Älä ny jumalauta runkkaa sitä ovikelloo paskaks saatana!" Joel huudahtaa oven takana olevalle. Naurahdan tuolle ja vedän housuni jalkaan. Kävelen ulko-ovelle samalla kun Joel menee vessaan runkkaamaan.

"Olisiko teillä hetki aikaa puhua jeesuksesta?" Oven takana seisova Olli sanoo naurahtaen. "Jaa a. Ei kyllä nyt ihan jeesuksesta mutta oisko sulla aikaa puhuu muumeista?" Kysyn naurahtaen, jolle Olli naurahtaa. "No ei vaa. Missäs se Joel on? Tulin vaa tarkistaa et ette oo räjäyttäny täs samal mitää ku ei sitä ikinä voi tietää." Olli selittelee naurahtaen. "Aivan. Joel on siis vessassa. Se pikku... Iso perkele meni ensi." Valitan Ollille samalla kun Joel pääsee pois runkkureissultaan. "Nonii jatkakaa te siitä mä meen nyt vessaan."

-Olli, kello on jotain 18.25-

"Noh, ootko jo kertonu?" Aloitan keskustelua Joelin kanssa tuon sohvalla. "En mä vielä... Tein pienenmoisen liikkeen vihjatakseni et saattaisin tykätä ja se meni vähän pidemmällekkin muth, katotaa sitte." Joel selotaa huokaisten (ei uh ah huokailu) "No kannattais kertoo, maailma saattaa yllättää!" Sanon rohkaisevasti tuolle blondille. "Millassees liikkeen sä teit vihjatakses?" Kysyn hetken hiljaisuuden jälkeen. "Eei mennä siihen.." Punastunut Joel nautahtaa kiusallisesti. "Sus." Totean naurahtaen.

_______
Sanat: 387
Mä en ees tiiä onks tää valmis, älkää ihmetelkö jos tääl on jotai epämääräsyyksii ku en kerkee lukee tätä, korjaan joskus

Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoWhere stories live. Discover now