Joonas Porno || 5

171 7 0
                                    

Joonas:

Niko on ollut meillä jo jonkin aikaa (Noin tunnin :D). Olemme jutelleet kaikesta maan ja taivaan välillä. Se on ollut ihan kivaa, tai no, tosi kivaa. Olen tavallaan onnellinen, että Niko ja Minna erosi, koska nyt minulla saattaisi olla 2,5 vuoden jälkeen ensimmäiset mahdollisuudet Nikoon. Tottakai minuakin harmittaa että he erosivat minun takiani (tai siis olin syynä eroon).

-Mitä tehään?" Kuuluu vierestäni.
-En tiiä. Katotaaks vaikka joku leffa?" Vastaan tuolle.
-Joo. Käyhän se. Mikä leffa?" Niko vastaa minulle.
-Mulle ihan sama... Voin jo arvaa mitä sä haluut kattoo :D" Sanon tulle huvittuneena.
-Kerro mullekki!" Tuo sanoo.
-Titanic.." Sanon tuolle.
-Sitten katotaan se!" Tuo sanoo innostuneena.
-Shelvä. Haluuks jtn herkkui ku katotaa?" Kysyn.
-Jos on niin tottakai :D" Saan vastaukseksi.
-Jääkaapis on pari bissee ja kokist, jossain kaapissa on sipsii ja karkkipussi." Luettelen.
-Bisse ja sipsit. Jätetään karkit Little Manille :D" Tuo sanoo naurahtaen lopussa.
-Jooo" Vastaan.

Olemme katsoneet Titanicia noin puoliväliin asti kunnes puhelimiimme tulee viesti. Kyllä. Molempien. Samaan aikaan. Katsomme minun puhelimestamme viestin koska se tuli bändin ryhmään:

"Viis vanhusta ja ale"

Varavaimo👰: KALJAAAA
17.19

Tommi <3: Jaahas. Hokkasella taas jano.
17.20

Varavaimo👰: Eiku iha muutevaa haluun kännii 😭
1

7.20

Minä: Loppuko kaljat keske🧚
17.20

Varavaimo👰: Ehkä. En kiellä enkä myönnä.
17.21

Simba: Jos janottaa nii mee kauppaa ja osta 😎
17.21

Simba: Aikuisten limua 😎
17.21

Little Man: Määki havuun aikuvsten limuva😎💅
17.22

Varavaimo👰: Miks Niko ei oo laittanu mitää ku se vastaa yleensä ekana?
17.22

Little Man: En tiiä
17.23

Varavaimo👰: Porkoooooooooooooo
17.23

Little Man: Joonas Porno. Paikalleee!!
17.24
Little Man: FAK
17.24
Little man: TARKOTIN PORKO :D
17.25

Varavaimo👰: Little Man oppinu pahoja sanoja😎
17.25

Little Man: Eiku puhelin korjas ku ei kai tunnista sanaa porko :')
17.26

Varavaimo👰: OHHOH
17.27

15min kuluttua:

Niko:

Katsoimme Porkon kanssa leffaa. Puolivälissä oli tullut keskeytys bändin ryhmän viestien takia. Minulle tuli jostain syystä tylsää (joka ei tapahdu ikinä Titanicin kohalla...), päätin, että alan pusuttelemaan Porkoa.. Ensiksi annan pusun tuol olkapäälle (en tiiä miks :D), hän ei huomannut, koska katsoi elokuvaa niin keskittyneesti. Sitten pussasin tuon kaulaa, jonka hän huomasi. Sitten hän katsoi minua suoraan sieluun, ja pussasi minua nopeasti huulille. Sitten päätin mennä tuon syliin hajareisin ja suudella häntä. Pian tunnenkin tuon kielen suussani tekemässä tarkkaa tutkimusmatkaa. Tää ei kuitenkaan edenny niin pitkälle kui just sä haluut ku oltiin molemmat jotenkin väsyneitä.

-Mitä tehää huome?" Kuulen vierestäni.
-En tiiä. Huomen on treenit ja mun kai pitäs hakee mun tavaroit Minnalta." Sanon.
-Mut eihä sul oo mitää omaa kämppää minne viedä ne?" Tuo sanoo fiksuna.
-Faak!" Totean.
-Jos.. Jos sä haluut nii.. Kyl sä tänne voit jäädä.. Jos siis vaa haluut. Kyl tääl on tilaa." Tuo sanoo kiltisti.
-Eihä must ois vaivaa?" Kysyn.
-Ei oo! Oishan se muutenkin kiva saada seuraa tänne joskus :D" tuo sanoo.

Joonas:

Apuaaaaa!!! Niko muuttaa meilleeeee!! Oon aivan helvetin ilonen. Vaikka se onkin väliaikaista.

-Kauaks aijot olla tääl?" Kysyn.
-Niin kauan että löytyy joku uus kiva kämppä Helsingist. Eli aika kauvan." Tuo sanoo.
-Oikei :)" vastaan.
__________________
Sanoja: 503
Jeejee

Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoWhere stories live. Discover now