Sry en jaksa panostaa tähä nii ny o vhä kukkuuta tekstiä mut nauttikaa :D (Ja nyt on siis aamu ja tnä ei oo treenei :'))
______________Niko:
Kello on nyt... 8 ja Porko herää 9 ilmotan nyt täs kohtaa :D
Herään tuon rakkaan ystäväni vierestä. Tai no.. Poikaystäväni vierestä. Hän tuhuisee vielä päälläni. Söpöä. Olen hänen paikallaan nukkumassa ja hän minun. Heh. Haluaisin katsoa puhelinta mutta puhelimeni on minun puoleni pöydällä ja en yllä sinne. So otan Porkon puhelimen. Mitävittua? Milloin hän tämän kuvan on ottanut :D? Taustakuvana on siis minä nukkumassa. Vittuuuuuu! Haluun tehä saman (ihan vain kostoksi ja iloksi minulle :D). Hetkkine... Meillähän on molemmilla snäpit.. (en tiiä onks oikeesti mut nyt sit o :D) JOOO! Otan Porkosta kuvan snäpissä ja lähetän sen itselleni. Ensin pitää päästä sisään... Testaan muutaman kerran kaikkea mahdollista ja lopuksi salasanaksi paljastuu 170195. Jotenkin tuttu numerosarja.. Minun syntymäaikani! Jännä juttu. Kauankohan se on ollut tuo.. No ei mietitä sitä vaan kysytään kun tämä kaunokainen herää. Avaan puhelimen ja menen snäppiin. Hänelle on tullut monta snäppiä. Bändin jätkiltä ja parilta muilta kavereilta. Mutta kuka tuo muija on? Ja nimenäki on "Vanilija <3". Tiedän ettei muitten pitäisi tutkia toisten puhelimia mutta haluan tietää kuka tämä on. Käyn katsomassa hänen profiilinsa. Käyttäjänimi on vilja.autisu0. Aijjaa! Tämähän on Vilja! Hän on siis Joonaksen vanha koulukaveri. Jos oikein ymmärsin niin päiväkodista asti. Huhhuh. Aika pitkään. Otan nyt sen kuvan ja lähetän sen henkilölle "Nikoliina <3" Eli itselleni. Vaihdan myös nimeni snäpissä koska miksi ei? Nyt ei ookkaan enään "Nikoliina <3" vaan nyt se on "Rakas vaimoni <3". Hyvä minä. Pian tuo kaunokainen alkaa näyttämään heräämisen merkkejä. Laitan hänen puhelimensa takaisin pöydälle ja pussaan tuota otsalle.-Huomentaa!" Sanon.
-Mhmmm" Tuo sanoo ja alkaa halaamaan minua hymyillen.
-Voinks kysyy asiaa?" Kysyn
-Mhmm?" Joonas vastaa mumisten.
-Mistä asti sun salasana on ollu toi mikä nyt on :D" kysyn huvittuneena.
-Öhmmm... Ehkä noin... 2,5... Vuottaa?" Tuo sanoo hieman nolona.
-Otei." Sanoin enemmän huvittuneena.
-No nyt kun sä tiiät mun salasanan nii mikäs sun on?" Tuo kysyy hieman Diiva-Joel tyylillä. Naurahdan.
-Älä oo Diiva-Hokka!" (N)
-Salasana." (JP)
-0510" sanon suoraan.
-Äijjäl o Hoka syntymäpäivä salasanana!" Tuo sanoo mukamas loukkaantuneena.
-Mut onhan se sunkin" (N)
-Nojoo" (JP)
-Mitä tehää tänää?" Kysyn.
-En tiiä."(JP)
-Katotaan kissoja!!!" Huudahdan.
-Joooooo!" (JP)
TimeSkip: 2h:
Joonas:
Ollaan katsottu Nikon kanssa nyt kissoja pari tuntia. (Kello on.. 12?). Löysimme pari ihan kivan näköistä kissaa ihan läheltä. Laitoimme molemmille viestiä että saisiko ne. Odotamme nytten toisen kissan omistajalta viestiä että saisimmeko sen. Toinen oli kuulemma jo varattu. Pian Nikolle tulee viesti jossa lukee:
"Hei Niko! Kyselemäsi kissa olisi nyt varattu sinulle. Voit tulla hakemaan häntä ensiviikon torstain jälkeen. Osoitteemme on Banaanikuja 1234. (:'D).
-Sofia ja Ulla.-ME SAADAAN KISSA!!" Niko huutaa innostuneena.
-Niin saadaan!!" Sanon hänelle.
-Mikä sen nimi on?" Tuo kysyy ja hänen iloitsemisensa loppuu samalla sekuntilla.
-En tiiä. Sää saat päättää koska sinä sen kissan halusit." Sanon.
-Sää oot sitte makutuomarina." Tuo sanoo päättävaisenä.
-Sopii." Vastaan tuolle.
-Se on valkonen... Tai no täplikäs mutta valkoinen..." Kuulen miettivää muminaa vierestäni.
-Kyllä rakas, se on valkoinen." Sanon huvittuneena tuolle.
-ROMMI!!" Niko huudahtaa.
-Kyllä!!' Vastaan tuolle.
-KISSAAAAAA!" Tuo huutaa ja tulee viereeni ja rutistaa minua.Me saadaan kissa!! 💕
___________________________Sanoja: 530
Vhä lyhyempi luku kui aikasemmi ja kirjotin tätä tyylii lähemmäs viikon 🥲🥲
Mutta kohta tulee Rommi tarinaan!
Ja nyt siis mennää vaik 25.6.19? Ja pvm onn torstai. Vaikka joo. Ja alan nyt merkkaa pvm tarinoide alkuu et pysyn itekki peräs :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
Fiksi PenggemarJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))