Ööh mä tiiän et Aleksi ei oo olli 2019 bc jäsen mut leikitään et se nyt on ollu siel 10.02.2019 asti bändissä :D Ja sit Aleksin hommat on suorittanu ennen Niko tai Joel tässä tarinassa :) Ja pvm on nyt täs tarinas... 10.01.2017 ja nyt on vaikka maanantai :D (mun shyntymä pv :DD)
Joonas:
Istun studion sohvalla. Katselen kun Joel äänittää Nikon laulamista. Kuulostaa hyvälle. Kyllästyn heidän katselemiseensa joten kävin hakemassa kitarani äänityskopin vierestä. Olli rämpyttelee vieressäni bassoaan ja Tommi näpyttelee jotakin kapuloillaan. Alan soittamaan kitarallani meidän biisiämme Enemy For Me. Sitten kun olen saanut sen soitettua, Niko on tullut jo äänityskopista pois. Tuo tulee istumaan viereeni joka saa pieniä perhosia leijumaan vatsassani. Mietin hetken mitä soitan ja keksin sen aika pian. Päätän käydä vaihtamassa kitarani akustiseen kitaraan. Menen takaisin sohvalle istumaa ja alan soittamaan Kesäyötä. (Aika helvetin hyvä biisi menkää kuuntelee). Soitan jonkin aikaa ja kun pääsen kertsiin, Niko alkaa laulamaan laulua. Nyt kun hän tietää laulun mitä soitan, hän jatkaa vain laulamista joka ei haittaa. Ihan helvetin hyvä ääni tuolla. Soitimme ja lauloimme laulun loppuun.
-Hyvä sä!" (JP)
-Kiitos samoin!" (N)
-Onks hyvä laulu?" (JP)
-On ja aika helvetin hyvä!" (N)
-Samaa mieltä!" (JP)
-Jee!" (N)
-Totaa.. Mikä seuraavaks?" (JP)
-Duran Duran?" (N)
-Ookei.. Mites se menikään..." (JP)
-Voi vittu sun kanssas :D" (N)
-Älä ny siinä valita tai et pääse mun viereen enään nukkumaan!" (JP)
-Okeiokei!" (N)TimeSkip: 6h
Joonas:
Olemme olleet koko päivän studiolla. Olemme tehneet vain uutta biisiämme ja heitelleet paskaa läppää. Mutta jokin oli aika erilaista.. Se kun soitin kitaraa Nikon kanssa ja Niko lauloi oli jotenkin erilaista kuin normaalisti.. En tiedä mitä poikkeavaa siinä oli mutta se oli jotain enemmän mukavaa. Voi vitunvittu! Enhän mää nyt Nikosta voi tykätä. Vittuuuuuu. Ja sehän seurusteleekin _naisen_ kassa ja ei ole _ikinä_ näyttänytkään mitään merkkiä että olisi miehiin päin... Vittuuuuu.. Joo tästä ei tuu helppoo.. Täytyy vaa olla varovaisempi nyt etten vahingossakaan lipsauta mitään Nikolle. Jee.
Niko:
Miksi se oli jotenkin erilaista? (U know what i mean). Se oli jotenkin.. Vaikeampaa? en tiedä. WHAT THE FUWK! Eihä tää oo silleen nyt menny et mää siit tykkään..? Eieieiei.. Sä et voi tykätä siitä. Mitäköhän muut jätkätkin sanoisi jos tykkäisin Porkosta? En tiedä. Ei hänkään minusta voi tykätä!
- TAHTOO BAARIIN!" Kuulen tuon rakkaan Joelimme äänen.
-Et sinä saatanan Heluná Keijo sinne voi joka päivä mennä!" Kuulen Porkon äänen.
-Heluná Keijo?" Kysäisen.
-Niko mä oon samaa mieltä." Kuulen Joelin sanovan.
-Ja en mä siel baaris käyny lauantain jälkeen!" Joel lisää.
-Monta oot juonu kotona?" (JP)
-Öhh.. Kaheksan..." (JH)
-Eli ei baariin." (JP)
-SINÄ SAATANAN HOMO HUORA KYRPÄ PASKHA IHMINEN VIE MUT BAARIIN!!!" (JH)
-Voii tuliko pikku Heluná Keijosta vihainen?" (JP)-Haaista paaska." (JH)
-Haistp.." (JP
-Mä sanoin että haista paska joten sä haistat paskan." (JH)-Okei... Heluná.." (JP)
- Bro, what the fuck?" (JH)
-Mäki rakastan sua." (JP)
-Mäki vihaan sua." (JH)
-Kiitos samoin." (JP)TimeSkip klo 22
Niko:
Olen saapunut minun ja tyttöystäväni Adeten kotiin. Adette ei ole kotona koska hän on mennyt kaverilleen Siennalle Lappiin. Hän on tulossa sunnuntaina takaisin. Nytkun hän ei ole kotona nii voisin tehdä ihan mitä vaan muttakun en tiedä mitä. Pitäisikö pyytää vaikka Joonas yöksi? Vaikka.
Nikon puhelimessa:
Porkoo <3
-Porkooo"
22.20-Nikooo"
22.21-Halyyks tulla vaik yäks ku mul o tylshää?"
22.21-Sopiii :)"
-Onks Adele vai mikä nyt olikaan niin kotona?"
-En pysty olee sen kaa samassa tilassa 🥲
22.22-Adette ja ei oo kotona se"
22.22-JES"
-VOIN NUKKUU SUN KAA!"
22.23-:D"
22.23-Lähen kohta"
22.24-Jee"
22.25________________
Sanat: 577Taas vhä lyhyempi luku mut ei haitta mitängg.
Ja seuraavat... 3? Lukuu on jostai 2017-19 vuosilta :)
Ilmottakaa virheet ku en jaksa lukee läpi :)
YOU ARE READING
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
FanfictionJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))