Hafif kıskançlık

7.3K 175 13
                                    

İyi okumalarr

Oturmuş yanımda oturan kıza bakıyordum.

Derste göz sorunu olduğunu söyleyip benim yanıma oturmuştu ve garip bir şekilde gerilmiştim çünkü kız ikide bir bana bakıyordu..

Ders bittiğinde kız bana dönerek elini uzattı ve "Derya" dedi bende nezaketen elini sıkıp "Yeliz" dedim ve Adanın garip bakışlarını görmezden geldim..

Okul bittiğinde Derya bana dönerek "beraber gidelim mi?" diye sorduğunda "benimle gelecek" diyen Ada arkamızdan gelip elimi tuttu ve gülümsedi.

Derya başını salladı ve bana sarılarak "görüşürüz" dedi ve sınıftan çıktı.

Derya güzel bir kızdı, ve ben güzel kızları severdim. Kısmetimi kapattığı için sinirli gözlerle Ada'ya baktım.
O da aynı şekilde bakarak çantasını bana fırlatıp gülerek "gidelim" dedi ve beni beklemeden sınıftan çıktı.

Şuan cidden sinir bozucuydu arkadan ona yetiştiğimde g*tünü sallaya sallaya gidiyordu ve ben bu sıcakta iki çanta taşıyordum.

Yolda bankta oturduk ve bana dönerek "git dondurma al" dedi pardon ben senin kölen miyim? Olabilirim ama ayıp nerde lütfen? Kaşlarımı çatıp "tamam" ve en yakın markete gidip iki dondurma aldım.

Geri döndüğümde Ada bankta değildi...

Akşam paylaşacaktım bölümü ama dayanamadım.

Biliyorum biraz geç yazdım bölümü ama nedenlerim vardı.
Nedenlerim: dünyayı sorgulamak
Hehe

Herneyse umarım okurken keyif almışsınızdır.
Sizi seviyorumm

Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin