İyi okumalarrr
O gün
Sabah kalktığımda her zamanki gibi
odamdaki çıplak kadın posterleri ile bakışıyordum.Sonuçta güzel nimetlere bakamayacaksam gözlerim neden vardı ki üzerimi değiştirip okul üniformamı giydim ve odamı kilitleyip kilidi cebime atarak aşağı indim.
Annem çoktan işe gitmişti ve ev delirtici bir şekilde sessizdi. Kahvaltımı yapıp dışarı çıktım. Dışarısı daha çok erken olduğundan aydınlanmamıştı. Koşmayı çok sevdiğim için koşarak okulun yolunu tuttum...
Okula vardığımda sırama geçip başımı sıraya koyarak uyumaya başladım.
Saçında hissettiğim el ile birden gözlerimi açtığımda Ada'yı gördüm.Öğretmen sınıfa girdiğinde bana göz kırparak sırasına geçtiğinde sinirlenmiştim. Fazlasıyla gıcık bir kızdı ve sürekli üzerimde olan bakışları beni geriyordu.
Ve korktuğum şey başıma gelmişti. Fen hocamız sınıfa girer girmez proje ödevi için eşler seçeceğini söylemişti...
Sınıfta çoğu eş seçilmişken ben ortada kalmıştım. Öğretmen en son "Ada ve Yeliz" dediğinde şanssızlığıma tekrar üzülmüştüm onunla olmak istemiyordum.
Onunla olabildiğince göz göze bile gelmemeye çalışıyordum.
Teneffüste yanıma gelip "bugün başlayalım" dediğinde "okulun yakınlarında kafe var uyar mı?" diye sormuştum.Bana göz devirerek "kafede rahat olmam bizim evde müsait değil sizin evde yapsak olur mu?" diye sorduğunda hayır demek istiyordum ama çabuk yapıp bitirelim diye mecburen "olur" dedim.
Yüzündeki garip sırıtış beni gerse de
Zorla gülümsemeye çalıştım..Okul bittiğinde yanımda bir adet çocukla eve gidiyordum. Sürekli gülüp zıplıyordu. Ne bu heyecan...
Eve geldiğimizde onu salona yönlendirdim çünkü birden aklıma muhteşem uygunsuz olan odam gelmişti.
Ona dönüp "burada bekle ben seni çağıracağım" diyerek hemen odama çıktım ve çıplak kadın posterlerini kaldırıp çekmeceme koydum.
Ve yatağa saçılmış kıyafetlerimi toplayıp dolabıma soktum. Şimdi gelebilirdi aşağı indiğimde misafir kızı gibi her yeri incelediğini gördüm. Ona dönerek "şimdi gelebilirsin" dedim ve ben önde o arkada odama çıktık.
Yere oturduğunda "lavaboya gideceğim sende bilgisayardan araştırmaya başla hemen geleceğim" deyip koşa koşa lavaboya gittim..
Döndüğümde bana sırıtarak bakan Ada'ya aldırmadan araştırmaya başladım..
En sonunda araştırmamız bittiğinde Ada yine sırıtarak bana sarılıp gitmişti.
Neden sürekli sırıtıyordu....
Merhabalar
Uzun bir bölümle burdayımUmarım okurken keyif almışsınızdır.
Oy/yorum yapmayı unutmayın lütfen
Sizi seviyorumn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle-gxg
RomanceAda: herşeyi gördüm. Yeliz: neyi Ada: lez pornosu izlediğini Görüldüğü üzere eşcinsel kurgudur!