Merhabalarr 🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Tatil nasıl geçiyor, eğleniyor muyuz gençlik
İyi okumalarrr💓
Neden olduğunu bilmediğim soğukluk gün boyu sürmüştü.
Eve geldiğimizde-Ada da benimle gelmişti-Ada'ya teorilerimi anlatıyordum.
Sıkıldığını belli eden bir oflama ile ona baktım ve söylenmeye başladım."Şimdiden sıkılamazsın daha diğer teorilerimi dinlemedin, bu ciddi bir durum"
"Ve bizi ilgilendirmeyen bir durum" diye eklendiğinde başımı olumsuz anlamda salladım, Derya benim arkadaşımdı tabiki ilgilendirirdi. Yani sanırım.
Birden ayağa kalktı ve duvarın dibine girerek tehditkâr bir ses ile "Biraz daha teorilerini anlatırsan kafamı duvara vuracağım, hastane paramı da sen ödersin!"
Bunu söylemesi ile susmuştum, fakat kahkaha atmaya başladığında ona kalem fırlattım. Şaşkınca kaşlarını kaldırıp "Adam yaralama ha!" dedi, bende güldüm "Tamam tamam ama merak ediyorum" diye kendimi savunmamla "Niye bu kadar mı işsizsin?" dedi.
"Ayıp oluyor ama" dedim yanıma gelip başını koluma sürttü, ilgi istiyordu.
Şimdilik ona ilgi gösterecektim fakat ben bu işin peşini bırakmayacaktım.Elimle onun saçını okşarken aynadan kendime kötü karakter bakışı atıyordum.
Nihahahaha****
DeryaYeliz'in merakı beni sinirlendiriyordu. Bu tür şeyler beni hep gerilmeme sebep olurdu.
Emel ile olan arkadaşlığım böyle bir olay yüzünden bozulsun istemiyordum. Ve aramızda öyle birşey yoktu, olmasını da istemiyordum ben erkeklerden hoşlanıyordum.
Yani Emel benden hoşlanabilirdi fakat ben ondan hoşlanmazdım. Ben başka biri olsaydım kendimden hoşlanırdım.
Belki de benden hoşlanıp hoşlanmadığını test etmeliydim...
İkinci çift olmasa ölürmüşüm( ay Allah korusun)
Ben biraz daha sık bölüm atmak istiyorum ya böyle karakterleri dibine kadar egoya boğmak istiyorum
Şaka şakaOkuduğunuz için teşekkür ederim 😚💋
İyi gecelerrr 🙆🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle-gxg
RomanceAda: herşeyi gördüm. Yeliz: neyi Ada: lez pornosu izlediğini Görüldüğü üzere eşcinsel kurgudur!