Yürüyüş

1.3K 60 14
                                    

Merhabalar nasılsınız?

Umarım herkesin sınavları iyi geçmiştir 💕

İyi okumalarrr💃🏻

Terlediğim için kafamı kaldırdım Emel uyuyordu, bacağımı onun üstüne atmış zehirli sarmaşık gibi sarmalamıştım.

Hemen yerimden kalktığımda gözlerini açtı. "Özür dilerim, yapışmışım sana" dediğimde yüzünde tatlı ifade ile "Sorun değil" deyip tekrar uykuya daldı.

Tuvalete koştum ve hemen yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Şuan farketmiştim bana hep dostça bakıyordu.
Tam bir salaktım.

Fakat eğer o bana dostça bakıyorsa bende bakabilirdim. Ki zaten öyle bakıyordum. Geri yatağa koşup, tekrar uyudum.

****
Başımın ucunda alkış tutan Yeliz ve Ada ile uyandım.

Kahvaltı yaptıktan sonra bugün cumartesi olduğundan ne yapacağımızı tartışıyorduk.

Ben evde kalmamızı söylediğimde ortalık sessizliğe büründü ve hepsi başları ile onayladı.

Sıkılıyordum, artık her şey anlamsız geliyordu. Aslında bana benden hoşlandığını söyleseydi ne yapardım bilmiyordum.

Böyle bir olay olmayacağı için düşünmeme gerek yoktu lakin ya olsaydı, büyük ihtimalle reddederdim.

Ya da etmezdim, kafam karışmıştı sanırım böyle bir olay olmayacak olması iyiydi.

Telefonumu yerde sürünerek ulaştığım masanın üstünden aldım ve oyun oynamaya başladım.

Altıncı kez yenildikten sonra pes etmiştim. Dışarı çıkıp biraz yürüsem iyi gelirdi belki.
Odaya gidip üstümü değiştirdikten sonra üçüne ithafen bağırarak "Ben yürüyüş yapacağım biraz" dedim fakat Emel koşarak yanıma gelip "Bende geleceğim" dedi.

Şuanda onunla yalnız olmak istemiyordum. Kaşlarımı çatıp ona baktığımda yüzünde büyük bir gülümseme ile karşılaştım.

****
Yeliz'den

İkisi evden çıktığına göre Ada ile bir şeyler yapabilirdik.

Hayır öyle şeyler değil, belki biraz.

Telefonumu koltuğa bırakıp "Nerde benim tosunum" diye bağırdığımda ağzı yarı dolu bir şekilde "Mutfaktayım" dediğini duydum.

"Gel hele buraya" diye tekrar bağırdığımda "Sen gel" diye karşılık verdi. Alt tarafı mutfaktan salona yürüyecekti. "Yok sen gel" diye karşılık verdiğimde "Sen gel" dedi ve artık ufak bir sinir ile "Önce ben çağırdım" dedim, bir dakika sonra yenilmiş gibi bakan bir ifadeyle yanıma yürüdü.

Bir şeyler yapma vaktiydi....

Heheheheheheh

Ay size bir şey anlatacağım dün biri ile tartıştım (sınıftan biri ile) ay üzerime yürüdü el kol yaptı, dedim sen napıyon
mesafeyi koru sonra güldü daha yakına geldi dedim kesin dayak yiyeceğim, ayaklarım popoma değecek kadar hızlı bir şekilde kaçtım. (Evet ben ilkokul bebesiyim) korkak gibi ki gözüktüm acaba... Kavga da benim gibi olun böylece hiiç dayak yemezsiniz djjdjsjdhdjdjdbdjdj

Her neysee iyi gecelerr vişne reçellerimm🙆🏻‍♀️


Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin