Hisler

4.8K 134 11
                                    

İyi okumalarr

Kafam karışmıştı benden bunları kim olarak istiyordu.

Bana ilan-ı aşk etmişti. Nasıl bir tepki vermem gerekiyordu?

Hafif bir üzüntü ile konuştu "Yani yapamazsın, özrünü kabul ettim. Gidebilirsin" dedi.

Ne söylemem gerektiğini bilmiyordum. Bana ilan-ı aşk etmişti. Ona karşı ne hissettiğimi bilmiyordum.

"Sana karşı ne hissettiğimi bilmiyorum." dediğimde gözlerinde hafif bir umut ile konuştu.

"Yani beni seviyorsun" bu söylemesi ile "Tam o şekilde de değil" dedim gözleri büyüyerek yanıma yaklaştı "Yani bana aşıksın"

"O şekilde de söyleyemem" dediğimde artık hafif sinirli bir şekilde "Yani nefret mi ediyorsun?" diye sorduğunda "Böyle de söyleyemem" dedim, artık cidden sabırsızlanıyor ve sinirleniyordu.

"Ne hissediyorsun o zaman?" Hafif bağırarak konuştuğunda ayağa kalktım.

"Neden bağırıyorsun ki? Ne hissettiğimi bilmediğimi söyledim, ben gidiyorum" deyip yürümeye başladığımda kapıyı açacakken arkamdan bağırdı "Buraya gel hemen"

Geri yanına yürüdüğümde bana zaferle gülümsedi. Bu seferlik üzülmesin diye yanına gelmiştim. Sadece bu seferlik.

Önünde oturduğumda bana doğru eğilip yanağıma bir öpücük bıraktı.

"Seni bu seferlik affediyorum. Bir daha kalbimi kırma, şimdi gidebilirsin" dedi ve arkasını dönüp battaniyeyi üzerine çekti.

Okuduğunuz için teşekkür ederim

Görüşürüzzz sizi seviyorum






Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin