Zoraki davet

11.1K 224 9
                                    

İyi okumalarrr

Şimdi

Şimdi anlamıştım. Kesinlikle o gün bakmıştı bilgisayarıma.

Hem izlememiştim ki utanıp kapatmıştım. Yürürken birden çantamın tutulması ile geriye sendeledim.

Arkamı döndüğümde Ada'yı gördüm bana sırıtarak bakan gözlerini oymak istiyordum resmen.

Bana dönerek "günaydın benim sevgili kölem" dediğinde sinirlenmiştim çünkü haklıydı şuan köleydim.

Ona dönerek " şöyle demeyi kes" deyince kaşlarını kaldırıp gıcık bir ifade ile bakarak "neden" diye sordu "çünkü küçük düşürücü", bana gülerek "ama öylesin değil mi" dedi ve çantasını çıkarıp kucağıma koydu ve konuştu "taşı"

Malesef bunlara katlanmam gerektiği için itiraz etmeden okula kadar taşıdım..

Okula vardığımızda nefes nefese kalmıştım. Nefes nefese olduğumu anlayacak ki bana döndü.

Döndüğünde çantasını ona uzatıp "al" dememle çantasını alıp içinden su şişesi çıkardı ve bana uzattı şişenin ağzını açıp direkt ağzıma götürdü. O bana şu içirirken bende boğulmamaya çalışıyordum.

En sonunda geri çekilip "bu kadar yeter" dedim, tatlı bir şekilde gülümseyerek "tamam" dedi ve sırasına oturdu...

Okul sonunda bittiğinde bakışlarımı sınıfta gezdirdiğimde Adanın çantasını toparladığını gördüm.

Hemen çantamı alıp sınıftan koşar adımlarla çıkarken beni çağırdığını duyuyordum.

Okuldan çıktığımda arkamdan koşar adımlarla gelen Ada'yı gördüm. Yanıma gelip "bugün sana gidelim" dedi, ne yani kendini zorla davet mi ettirecekti.

"Olmaz annem evde" diye bir bahane uydurduğumda "annen şuan işte ve bugün mesaiye kalacak" dedi, yalan yok şaşırmıştım.

Ona şaşkın bir şekilde bakarken bana gülümseyip "gidelim" dedi ve ikimizde bizim evin yolunu tuttuk....

Merhabalarr
Umarım okurken eğlenmişsinizdir.
Sizi seviyorummmm

Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin