Merhabalarr şimdi geç yazmamın nedenini söyleyeyim okul açıldığında ben bir hasta oldum. Okul çarptı herhalde. Şimdi diyeceksiniz "ee yani sormadık" tamam işte, onu demeyin.
Güncelleme: yine hasta oldum 🌞İyi okumalar 🌝
Derya
Yanımda heyecan ile konuşan Emel'i dinliyordum. Sıkılmıştım, işte bu yüzden çoğu zaman yalnızdım.
Benim aksime Emel'in gözleri parlıyordu, Emel ile arkadaş olmamın sebebi tatlı gözükmesiydi. Fakat çok fazla konuşuyordu, ve bu bazen elim ile ağzını kapatıp sus artık demek istememi sağlıyordu.
Şu anda o anlardan biriydi.
"Ben tuvalete gidiyorum" evet kaçmaya çalışıyordum. Ayağa kalkmam ile o da kalktı, "Bende geliyorum" demesiyle suratım düştü, o ise gülümsüyordu.
Gittiğimizde kabinlerden birine girdim, o da kapıda bekliyordu.
Çıktım ve sınıfa yürüdük, sadece bana odaklanmış gibiydi başka hiç bir yere bakmıyordu.
****
Okul bu şekilde bitmişti, arkamdan civciv yavrusu gibi gezmişti bütün gün.Eşyalarımızı topladık ve bana dönüp konuştu-bütün gün yaptığı gibi- "Bize gelmek ister misin?, Yalnızım" sorduğu soru ile nasıl bir bahane üretebileceğimi düşünmeye başladım.
O sırada o istek dolu gözlerle bakmaya başlamıştı bile. Ah ona bugün bunu yapmayı bırakması gerektiğini söylemeliydim.
Kabul ettim, ve okuldan çıktık.
****
Eve geldiğimizde kapıyı açtı ve eliyle girmemi işaret etti. Girdiğimde kapıyı kapattı ve odasına çıktık. Ev büyüktü-bizim evin aksine- ve özenle dekore edilmiş gibiydi.Odasına geldiğimiz an "Sen burada bekle" dedi ve aşağı indi.
Geri geldiğinde tepside ikramlıklar ve içeceklerle gelmişti. Acıktığımı nerden anlamıştı ki.
Ben yerken o da beni izliyordu ve bu biraz rahatsız ediciydi. Rahatsız olduğumu anlamış gibi ayağa kalktı ve konuştu "Ah özür dilerim, rahatsız hissetme lütfen" dedi ve masadan aldığı toka ile saçını dağınık topuz şeklinde topladı.
Yanıma oturup konuşmaya başladı, "Aslında bir süredir seninle konuşmayı istiyordum, fakat çok utanıyordum, çünkü sakin bir insansın ve ben fazla enerjiğim bundan rahatsız olacağını düşünmüştüm fakat benimle konuşman beni mutlu etti." dedi ve bana sarıldı, güzel kokuyordu.
Geri çekildi ve gülümsedi "Hem senin gibi yakın bir arkadaşım olsun istiyordum."
Sanırım artık yakın bir arkadaş edinmiştim. Her ne kadar çok konuşsa da.
Hehehehe arkadaş hehehehe yakın arkadaş hehehehe
Bu hikâyeyi de yazmak istiyorumm
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle-gxg
RomanceAda: herşeyi gördüm. Yeliz: neyi Ada: lez pornosu izlediğini Görüldüğü üzere eşcinsel kurgudur!