Kibar

5.1K 169 28
                                    

Biz bu piyasaya yeni değil geri geldik😎

İyi okumalarrrr

Yanımda somurtarak oturan Ada'ya baktım.

Ciddi bir ses ile "Kaba olmayı bırak" dedim, omuz silkti ve Derya'ya kaba davranmasını gerektiren hiç bir şey yoktu.

"Sana karşı kaba değilim hem onun yerine benimle alışverişe gidebilirsin" dedi bakışları yerdeydi sanki utanmış gibi.

"Sana istediğin her şeyi alabilirim" dediğinde gülerek ona baktım.

Çok tatlıydı. Fakat ciddi kalmam gerekiyordu. "Cidden biraz kibar ol" dedim.

Umursamazca "Öyleyim" dedi "Değilsin" dememle tekrarladı ve bu bir kısır döngüye girdi. O kibar olduğunu söylüyor bense olmadığını söylüyordum.

En sonunda ayağa kalktı "Sana karşı kibarım" dedi ve arkasına bakmadan yürümeye başladı, kızmıştı.

Arkasından koşarken o ise hızlanıyordu.

"Nereye" dediğimde yürürken konuşarak "Eve, sende Deryacığın ile alışverişe git" dedi

"Bekle" dediğimde beklemedi, bileğinden tuttuğumda çekmeye çalışıyordu ve en sonunda yere düştü.

Acı ile mırıldandığında dizi kanıyordu.

Bana baktı, ağlamamak için kendini zor tutuyor gibiydi. "Senin yüzünden" deyip kolundan tuttum ve ayağa kaldırdım.

Banka oturtup çantamdan kolonya ve yara bandı çıkardım, bana bakmıyordu.

Kolonya sıktığımda yüzünü buruşturdu.
"Senin yüzünden oldu" dediğimde kaşlarını çattı "Beni sinirlendirdin" dedi
"Bekleseydin böyle olmazdı" dedim

Başını eğdi ve mırıldandı "Ben sana karşı kibarım ama" dedi...


Merhabalarrr

Yorumlarınız beni çok çok mutlu etti.
Teşekkür ederim 😚

Ve ben basit bir insanım bölüm isterseniz yazarım
Siz yazmayınca bende istemiyorlar diye düşünüyorum o yüzden yani şey etmiyorum.

Fakat bir iki yorum gördüm ve yazdım çünkü ben iyi bir yazarım

Her neyse

İyi gecelerrrrr 💞

Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin