Diz çökmek

5.3K 140 24
                                    


İyi okumalar

Eve vardığımda kapıyı tıklatmadan gerginliğimi atmaya çalışıyordum.

Kapıya tıklattığımda kapının zaten açık olduğunu gördüm.

Bu tehlikeli değil miydi?

İçeri girdiğimde onun odasını bulmaya çalıştım. Resmen heryeri gezmiştim.

Odasına girdiğimde iç çamaşırları ile yatakta oturmuştu.

Arkası dönüktü, önüne geçip yüzüne bakmaya çalıştım fakat bakışları yerdeydi.

Yüzüme bakmıyordu elini tuttuğumda tepki vermedi.

"Bana bakabilir misin?" diye sorduğumda yüzünü kaldırdı ve bana baktı.

Gözleri bana üzüntü ile bakıyordu. Yüzünü yana çevirdi ve ayağa kalktı.

Sakince makyajını çıkarmaya başladı, saçını topladı ve üzerine bol bir tişört giydi.

Bana dönüp "İzlemeye mi geldin? Konuşmayacaksan uyuyacağım" dedi ve yatağa uzandı.

"Özür dilerim" dedim, alaylı bir ses ile konuştu "Bunun için gelmene gerek yoktu, mesaj atabilirdin." ve devam etti "Sonuçta kalbimi ne kadar kırsan da seni affedeceğimi biliyorsun. Belki de bu yüzden bu kadar rahatsın." dedi ve esneyerek gözlerini kapattı.

"Lütfen uyuma ne yaparsam beni affedersin? Ve o şekilde düşünmüyorum" dedim o da "Haklısın senin düşüncelerini bilemem fakat davranışların bana her şeyi açıklar Yeliz" dedi

Bugün beni affetmesi gerekiyordu. Bunun için her şeyi yapacaktım.

"Lütfen beni affetmem için her şeyi yaparım" dediğimde gülümsedi ve konuştu "Ah o zaman dizlerinin üzerine çök"

"Ne?" diye sorduğumda sırıttı ve "Diz çök dedim" dedi...

Hehehehehehehehe

Okuduğunuz için teşekkür ederim 💓

Sizi öpüyorum





Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin