Yataktan düşmek

8.7K 188 16
                                    

İyi okumalar

Üzerimdeki Ada'yı ittiğimde yere düşüp acıyla inledi.

Bana öfkeyle bakarak "çok kabasın" dedi bana diyene bakın "asıl sen neden yanıma geldin" dedim üste çıkarak "çünkü gece belim ağrıdı" dediğinde dediğini mantıklı bulmuştum.

Söylediğine cevap vermeyip ayağa kalktım ve lavaboya gidip dişlerimi fırçalamaya başladım.

Bitirdiğimde geri odama girdiğimde giyinen Ada'yı gördüm. Beni hala fark etmemişti. Bende bu yüzden nimetten yararlanma amacı ile bir süre vücudunu izledim.

Giyindikten sonra bana bakmadan "show bitti gel giyin" dedi sırıtarak yine rezil olmuştum. Ama tabiki inkâr edecektim.

"Sana bakmıyordum perdelere bakıyordum" dedim bana inanmıyorum bakışları attığında "cidden sana bakmıyordum" dediğimde "bu kadar bakmadığını söylemek için debelenmen baktığını gösterir" dediğinde "hiç de bile" deyip bende üstümü çıkardım ve hemen üniformamı giydim.

Hazırlandıktan sonra çantalarımızı alıp aşağı indik ve evden çıktık..

Yine Adanın çantasını da ben taşıyordum ve hava sıcak olduğu için terliyordum.

Okula vardığımızda erken olduğu için ve bende yorulduğum için banklardan birine oturduk.

Ada çıkardığı peçete ile alnımdaki terleri siliyordu yavaş yavaş boynumu da sildiğinde ürperdim.

Geri çekilip "teşekkür ederim" dediğimde bana gülümseyerek baktı.

Çok güzel bir gülümsemesi vardı...

Ben bu kurguyu yazmayı çok seviyorum ya
Umarım sizde seviyorsunuzdur.
Sizi seviyorumm
Görüşürüzz










Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin