Yatıya kalmak

10.3K 206 8
                                    

İyi okumalerr

Bizim eve vardığımızda ev boştu. Kapıyı açtığım an ona gir demememe rağmen kendiliğinden içeri girmişti.

Cidden nezaket kavramı yoktu. İçeri girdiğimizde benim odama çıktık. Girdiğimiz gibi çantasını bırakıp yatağa oturdu ona dönerek "evinde gibi davran diyeceğim de zaten öyle davranıyorsun" dedim bana sırıtarak "kölemin evi benim evimdir" dedi ve göz kırptı.

Cidden arsızdı, telefonum çaldığında arayanın annem olduğunu gördüm. Telefonu açıp konuşmaya başladım ve annem hemşire olduğu için sabah gelebileceğini söyledi.

Telefonu kapadıktan sonra Adanın beni sırıtarak izlediğini fark ettim. Ayağa kalkıp üzerini çıkarmaya başladı. Şaşkınlıkla ona bakarken "napıyorsun" dedim bana göz devirip "sence?" dediğinde altını da çıkarmıştı ve şuan sadece iç çamaşırları vardı.

Utançla kızarırken vücudunu süzdüm. Tamam biraz güzel bir vücudu vardı. Aslında baya iyiydi. Mükemmel bir vücudu vardı. Büyük göğüslerine rağmen ince bir beli vardı.

Bana bakıp sırıtarak "bakışların ile yedin bitirdin beni" dedi bense bakışlarımı kaçırıp hemen "hiç de bile" dedim olabildiğince inkar edecektim.(yakalandığımda ben)

"Yalancı" dedi tamam öyle olabilirdim ama inkara devam. "Değilim" dedim bana yaklaşarak "emin misin?" dediğinde onu ittim.

Gülerek "neyse yalancı bana pijama ver" dedi "neden" diye sorduğumda "bugün burda kalacağım" dedi kaşlarımı çatıp "olmaz" dediğimde bana küçümseyerek bakıp "bana karşı mı çıkacaksın, tamam bende gideyim herkese söyleyeyim" dedi dudağımı ısırarak "kal" dedim mırıldanarak, gülerek yanağımı öptü.

Şaşkınlıkla baka kalmıştım...

Ben geldim
Umarım okurken keyif almışsınızdır
Seviliyorsunuzzz

Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin