Sevmek, Öpmek

4.8K 131 43
                                    

Yeni bölümmm halayı 👯

Özür dilerim bölümü geç attım ama uyanın ayol, çok önemli bir bölüm var burada aa

İyi okumalar 🌝

O günden sonra günler geçtikçe Ada artık sabırsızlanamaya başlamıştı. Ve bende artık ondan resmi olarak hoşlandığımı anlamıştım.

Onu anlıyordum fakat ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Bana çıkma teklifi etmemişti. Ben mi etmeliydim?
Fakat bu kadar sabırsızsa neden teklif etmemişti?

Başlarda ondan hoşlanmıyordum fakat ilk kez gülümsemesini gördüğümde etkilenmiştim. Kimse bana bu kadar güzel gülmemişti. Bu beni çok değerli hissettirmişti. Fakat bir yandan da içimi korku sarmıştı ya bana bir daha öyle gülmeseydi, o zaman ne yapardım.

Bunu düşünmek beni üzüyordu.

Bugün ona çıkma teklifi yapacaktım. Telefonumu çıkardım Google'a çıkma teklifi nasıl yapılır diye arattım. Biraz inceledim fakat çok fazla işime yaramamıştı.

Odaya güller atıp yere yazsam fazla yaşlı tarzı mı olurdu veya bir evliliklik fotoğrafına yüzlerine kendi yüzlerimizi yerleştirip ona gösterseydim nasıl olurdu?

Düşüncelerimin hiçbiri güzel değildi en iyisi direkt söylemekti. Evet evet en iyi karar buydu.

Onu eve çağıracaktım ve çıkma teklifi edecektim, kabul ettiğinde ise öpüşecektik. Bu düşünce ile sırıttım.

Yatağa bıraktığım telefonumu elime aldım ve onu arayıp buraya gelmesini söyledim.

****
Kapı çaldığında aynada kendime baktım. Kapıyı sakince açtığımda o da heyecanla içeri girdi.

O neden heyecanlıydı ki.

Odama geçtiğimizde boğazımı temizleyip ona döndüm "Çikolata yer misin?" diye sorduğumda başını salladım. Hemen aşağı indim ve çikolata alıp odama çıktım.

Odaya girdim ve ikimizde garip bir sessizlik ile çikolatalarımızı yedik. Bittiğinde dik oturarak ona döndüm o da bana döndü gözlerimi kapadım ve konuştum

"Benimle çıkar mısın?"

"Benimle çıkmak ister misin?"

Gözlerimi açtığımda onun da gözlerinin kapalı olduğunu gördüm, ikimizde aynı anda teklif etmiştik. Ve ikimizde aynı anda "Seninle çıkarım" dedik.

Bir anda gülüp bana sarıldı.

İşte o an gelmişti tutkulu bir şekilde öpüşecektik.

Gözlerimi kapatıp ona yaklaştığımda beni fark etmeyip ayağa kalktı ve "Çok mutluyum" dedi bende başımı salladım.

Şüpheli gözlerle bana baktı ve "Sen değil misin yoksa?" diye sorduğunda sabırsızsa konuştum "Tabii ki bende çok mutluyum da artık öpüşmeyecek miyiz?" diye hafif bir utanç ile konuştuğumda sırıttı ve "Bilmem ki çok acele oldu" dedi.

Ona hayal kırıklığı ile baktığımda bakışlarıma dayanamayıp dudağıma hafif bir öpücük kondurdu.

Ah cidden beni hiç anlamıyordu kendimi anlatmalıydım. Ağzımı açtım,filmlerde izlediğim Fransız öpücüğünü istiyordum.

Güldü ve "Ağzın çok tatlı" dedi, ben artık bıkmıştım. İstemiyordu sanırım, onu zorlayamazdım.

Bana uzanıp beni öpmeye başladı, hafif çikolata tadını alıyordum.

Ah bu rüyada gibi hissediyordu, fakat gerçekti.

Ellerim ile arkadan ona sarıldığımda o da arkamdan saçımı okşuyordu ve bu beni sakinleştiriyordu.

Ağzını açtığında öpüşmemiz biraz daha derinleşti.

Geri çekildiğinde, üzülmüştüm fakat o tişörtünü çıkardı...

Hehehehe bir dahaki bölüm hehehehe fragmanı hehehehe

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sizi seviyorum 🙋🏻‍♀️

Görüşürüz


Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin