Merhabalar aradan sonra tekrar geldim. Geç geldiysem çok özür dilerim fakat garip bir şekilde bunalımdaydım. Ama geri geldimm🥳
İyi okumalarrr🦋
Sabah kalktığımda kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim. Masaya peynir, ekmek ve biraz da salatalık doğrayıp koydum. Bu kadar yeterli olurdu herhalde.
Bana doğru gelen saçı başı dağınık Ada'yı gördüğümde gülesim geliyordu. Çok tatlıydı. Uykucu sesi ile "Gittin sandım" dedi kaşlarımı çattım ve konuştum "Neden gideyim ki? Elini yüzünü yıka gel de kahvaltı edelim" dememle yukarı çıktı.
Aşağı indiğinde bana "Günaydın" deyip masayı incelenmeye başladı. Kaşlarını çatıp bana döndü "Bu kadar mı?" diye sorması ile "Otur" demem ile hemen oturup yemeye başladı.
Kahvaltımızı yaparken konuşmaya başladı "Bugün okulu asıp dışarı çıkalım mı?"
"Olmaz devamsızlığımız çok arttı" dedim o ise ısrar ederek "Ben hallederim, çıkalım işte" dediğinde başımı onaylar gibi salladım. Yanağıma ufak bir öpücük kondurup saldalyeden kalktı ve "Kahvaltı için teşekkürler kıyafetlerinden birini giyip geliyorum" dedi ve odama doğru ilerledi.
****
İkimiz de hazır olduğumuzda dışarı çıktık. Alışveriş merkezine gitmeye karar vermiştik.Birkaç mağaza gezdikten sonra bir saatçinin önünde durdum. Çok güzel bir saat vardı eski bir görüntüsü vardı fakat yine de çok şık ve zarif duruyordu. İçeri girdiğimizde dayanamayıp fiyatını sordum. İnanılmaz pahalıydı. Mağazadan çıktığımızda Ada bana dönerek konuştu "Sevdin mi? O saati" dedi "Güzeldi" dememle başını salladı.
****
Yorulduğumuz için eve dönmeye karar vermiştik. Şimdi ise eve doğru yürüyorduk.Vardığımızda kendimi koltuğa attım. Yanıma oturdu göz hizama bir saat kutusu koydu.
Şaşkınlıkla kalkarken "Senin için" dedi ve saati çıkarıp bileğime taktı. Gülümseyerek konuştu "Güle güle kullan"
Şaşırmam geçtiğinde "Ben bunu kabul edemem. Bu çok değerli bir saat" dedim
"Sana söylemiştim sana istediğin herşeyi verebilirim. Ve sen o saatten karşılaştırılamayacak kadar daha değerlisin. Bu yüzden bunu kabul et" dedi, "Ama yine de.." dediğim sırada sözüm kesildi, yanağıma sert bir öpücük bıraktı ve geri çekilip gülümseyerek bana baktı."Geç oldu gidiyorum" diyerek çantasının aldı ve kapıya yöneldi bileğinden tutup kendine çektim. Yanağına ufak bir öpücük kondurup gülümsedim.
Bana sarılıp gitti.
Neden böyle değerli bir saat almıştı bana. Ben bunu haketmiyordum ki.
Kolumdaki saate baktım bir daha hiç çıkarmayacaktım...Sugar mommy oww bayılırım
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Hadi iyi geceler o zaman😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle-gxg
RomanceAda: herşeyi gördüm. Yeliz: neyi Ada: lez pornosu izlediğini Görüldüğü üzere eşcinsel kurgudur!