Ben geldimm🐢
Herkes tatil yaparken evde sıkıntıdan bütün Wattpad kitaplarını okuduktan sonra dedim ki benim kurguya bir el atayım, canım okuyucularım şenlensin biraz
Ada'ya seksi bakışlar atıyordum, ya da attığımı sanıyordum. "Yeliz havale mi geçiriyorsun?" diye sorduğunda ortamdaki bütün mood düşmüştü fakat devam edecektim "Evet senin ateşin bana bulaştı" diyip göz kırpmamla hiç kibar olmayan bir kahkaha patlattı.
Bu kadar çabalama yeterliydi, kaşlarımı çatıp baktığımda kahkahası durmuştu.
"Tamam ya sende hemen kızıyorsun" dediğinde bıkkın bakışlarla cevap verdim, "Bütün modum düştüm Ada sana cilve de yapılmıyor"Tripli bir şekilde yatak odasına çıkıp yatağa uzandım arkamdan geleceğini biliyordum.
Gelmemişti.
Sinirle soluyup adımlarımı sert zemine vurarak salona gittiğimde koltukta uzandığını gördüm. "İnsan bir gelir der üzülme sevgilim, gel ateşimi söndür nerdee" diye söylenmeye başlamıştım.
Telefonunu koltuğa fırlatıp ayağa kalktı ve elimi tutup bu sefer o beni yatak odasına götürdü, beni yatağa oturttu ve hiç beklemeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Şaşkınlığı bırakıp elimi yanağına götürdüm ve okşamaya başladım, alt dudağımı emdiğinde bende onun üst dudağını emiyordum.
Elini tişörtümün içinden geçirip belime getirdi, onu belinden tutup kendime daha çok yasladım.
Birden durdu ve üstünü çıkardı sütyeni ile bakışıyordum, ardından benim de üstümü çıkardı.
Terlemiştim, dışarıdaki sıcaktan mı yoksa Ada ile olmanın heyecanından bilmiyordum.
Boynuna yöneldiğimde "İz bırakma" dedi kısık bir sesle onu dinlemeyecektim. Sert bir şekilde emip yalarken pozisyon değiştirip kucağında işime devam ediyordum.
Sütyenini üzerinden çıkardım ve büyük göğüslerine baktım. Ellerimle onlara dokunduğumda küçük bir inleme çıktı ağzından, yüzü kızarmaya başlamıştı.
Hep böyle yapıyorduk fakat sonuna kadar asla gitmemiştik ister istemez sevişsek nasıl olur diye düşünüyordum.
Belki de bugün gerçekleşebilirdi......
Temaslı bir bölüm oldu heheheheheh 🤭
En kısa zamanda yeni bölümü yazacağım tabii belki birkaç yorum ile daha hızlı yazabilirim 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle-gxg
RomanceAda: herşeyi gördüm. Yeliz: neyi Ada: lez pornosu izlediğini Görüldüğü üzere eşcinsel kurgudur!