İlk adım

4.6K 135 38
                                    

Aşklar öncelikle bölümü dün yayınladım fakat ufak bir sorun çıktı ve hemen kaldırdım. Bu bilgiyi neden verdim bilmiyorum, bu kadarr.

Gelin ayol yeni bölümm heyecanlı olduğunuzu biliyorum hehehehehehe

İyi okumalarr 🌞

Şaşırmama izin vermeden tekrar beni öpmeye başladı. İki eli ile yanaklarımdan tutmuştu ve yüzümüz çok yakındı.

Geri çekildiğinde nefes molası veriyorduk. Gülümsedi ve kucağıma oturdu. Alayla "Ağırsın" dediğimde hafif bir sinir ile "Bence susmalısın" dedi ve beni öpmeye devam etti.

Şu ana kadar baskın karakter olduğumu düşünüyordum fakat şu an kontrol onun elindeydi.

Elleri göğüslerime indi, bana bakıp "Dokunabilir miyim?" diye sorduğunda cevap verdim

"Azıcık"

Bunu dememle güldü ve tişörtümün üstünden dokunmaya başladı. Elim onun göğsüne kaydığında sırıttı ve konuştu "İstediğin kadar dokunabilirsin"

Göğsünü sıktığımda geri atıldı, "Acıtma"
"Tamam" dedim ve dokunmaya devam ettim. Bir yandan da öpüşüyorduk.

"Yeliz,eve geldim" diye aşağıdan bağıran annem ile korkuyla yerimden sıçradım. Adanın yerden tişörtünü alıp hemen onu giydirdim.

Saçımı düzelttikten anneme "Odamdayım anne" diye seslendim.

Ayak sesleri yaklaşıyordu, annem kapıyı tak diye açtığında Ada ona gülümseyerek "Merhaba efendim" dedi annem de ona gülümseyerek "Merhaba kızım" dedi ve "Aşağıda uyuyacağım, tekrar hoşgeldin kızım" deyip ve tekrar aşağı indi.

Annem giderken sevişme hayalimi de yanında götürmüştü.

Ada yatağa uzandığında yanına gittim. Benim hala umudum vardı.

O uzanırken arkadan ona sarıldım. Gülümsedi fakat ellerim yavaş yavaş göğsüne kaydığında kafasını kaldırıp bana baktı.

Ona masum bakışlar attığımda başını salladı. izin almıştım. "Bana dön" dememle bana döndü. Ellerimi tişörtünün altına soktum ve sütyenini çıkardım.

Tişörtünü yukarı doğru kaldırdığımda heyecandan ellerim titriyordu. Yaklaşıp hafifçe öptüğümde kasıldığını fark ettim.

Yaladığımda ise hafifçe ses çıkarmıştı. Hem hafifçe öpüyor hemde ufak ufak yalıyordum.

Elim vücudunda geziyordu, ve sanki saatler durmuş gibiydi. Kısık kısık sesler çıkarıyordu. Ve bu beni delirtiyordu.
Artık durmalıydım,fakat elimde değildi.

Ada'nın nefes nefese "Yeliz dur" dediğini duyduğumda hemen durdum.

"Bugünlük yeter"

Bu dediği ile başımı salladım. Ve yanağını öpüp tişörtünü aşağı çektim.

"İyi geceler"

Sevişme isteyenlerin gözleri yaşlı 😪

Bu bölümü yazarken o kadar ıkındım ki öldüm öldüm dirildim. Bu bir başarı benim için. Fighting 💪

Okuduğunuz için teşekkür ederim 💓

Görüşürüzzz

Sizi öpüyorum 😚

Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin