Test

1.9K 72 11
                                    

İyi okumalarr 🙆🏻‍♀️

Derya

Sırt çantama pijamalarımı ve belki olmaz diye iki paket jelibon koyup ağzını kapattım. Annem'e "Çıkıyorum anne" diye seslendiren sonra evden çıktım.

****
Adanın evinin önüne geldiğimde evi incelemeye başladım, her geldiğimde yaptığım gibi. Ev çok hoştu, pahalı bir görünümü vardı.

Kapıyı çaldıktan yaklaşık bir dakika sonra saçı dağılmış Ada açtı ve arkasından Yeliz arkasından baktı.

"Gireyim mi?" diye sormam ile başını salladı ve içeri geçti. Arkasından girdim ve boş bir koltuğa oturup çantamı koltuğun yanına koydum. Garip bir şekilde utanç sarmıştı bedenimi.

Yeliz tekli koltuğa oturduğunda Ada da onun kucağına yerleşti. Oraya bakmamaya çalışırken tuvalete gitmek için ayağa kalktım.

Tuvalete girdiğimde kapıyı kilitledim ve aynada kendime baktım. Saçımı düzeltip çekici bakışlar atıyordum. Bu bakışlarla tavlayacaktım Emel'i, ondan hoşlanıp hoşlanmadığımı bilmiyordum fakat o benden hoşlanıyor mu bunu anlatmalıydım.

Zil sesi ile hemen tuvaletten çıktım ve salona koştum. Emel'i gördüğümde gülümsedim o da utangaç bir şekilde bana baktı ve içeri girdi.

****
Emel geleli bir saat geçmişti ve hiç hayal ettiğim gibi gitmiyordu. "Hadi oyun oynayalım" diye konuşmam ile herkes masaya oturmuş kartlarını bekliyordu, uno oynuyorduk.

Oyuna başladığımızdan beri 4 eldir Yeliz kazanıyordu. Bu elde kartları sakladığını gördüğümde "Şike var!" diye bağırdım anında kendini savunmaya çalışarak "Yalancı, çıkar göster kanıt göster" diyerek bağırdı ve konuşması sırasında belli olmayan bir şekilde göz kırptı. Ada ise "Yapmaz o" diye araya girdiğinde koltuğa geçip "Ben oynamıyorum sonuçta ne kadar oynasakta hile yaparak kazanacak" dedim

Yeliz ise "Oyunbozanlık yapma tamam bu el kazanamana izin vereceğim" dedi,
"Ben yatıyorum" diyerek ayağa kalktım ve misafir odasına gidip yatağa zıpladım.

Birkaç dakika sonra gelen adım sesi ile gözlerimi açtım ve yanımdan battaniyeyi kaldırmaya çalışan Emel'e baktım. Gözlerini kaçırarak konuştu "Kusura bakma, sen uyumaya devam et gidiyorum ben" gidecekken arkasından seslendim "Ben evim dışında bir yerde yalnız uyumaktan çok korkarım" dedim, tamam bu saçmalıktı bebek değildim fakat plana uymam lazımdı.

"Gerçekten mi?" diye sordu gözlerini şaşkınlıkla açarak, inanmıştı. "Gerçekten ama neyse sen git" diyerek yatağa kıvrıldım.

Battaniyeyi yatağa bıraktı ve yorganın içine girdi. "Uyuyabilirsin şimdi" dedi yüz ifadesini merak ettiğim için "Sen çok iyi bir arkadaşsın, sağol" dedim fakat yüzünde bir değişiklik olmadı gülümsedi ve "Sende, iyi geceler" deyip gözlerini kapattı.

Sorumun cevabını almıştım sanırım, evet hoşlanmıyordu....

Okuduğunuz için teşekkür ederim 🙆🏻‍♀️

Umarım bölümü beğenmişsinizdirr

İyi gecelerr💓

Köle-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin