Disclaimer

502 10 0
                                    

English below

Alors alors ! Petit disclaimer, la réalité c'est que... je ne connais pas bien la série NCIS Hawai'i. Je suis tombée sur des vidéos YT racontant l'histoire de Kate & Lucy et ça m'a donné envie d'écrire quelque chose dessus. C'est donc ce résultat que vous vous apprêtez à lire ! Sauf que... Du coup, je ne connais pas très bien les personnages et j'ai peut être quelques trucs qui ne sont pas très raccord avec la série. Si jamais c'est le cas, j'en suis désolée d'avance, ne m'en voulez pas. :)

Donc oui, il y a bien une enquête du NCIS, oui, on retrouve toute l'équipe. Mais ce dont on parle surtout ici c'est de #Kacy et clairement, l'enquête ne sert qu'à ça !

J'espère que vous aimerez, n'hésitez pas à me laisser des commentaires parce que : Ca fait toujours plaisir, mais surtout ! Ca motive de continuer à écrire !

----
If you are an English reader, I hope this story will give you the opportunity to work on your French with pleasure! Or maybe you'll use the translation software that works miracles today! (And what a joy!)

So then! Small disclaimer, the reality is that... I don't know the NCIS Hawai'i series very well. I came across some YT videos telling the story of Kate & Lucy and it made me want to write something about it. So that's what you are about to read! Except that... As a result, I don't know the characters very well and I may have some things that don't quite fit with the show. If this is the case, I'm sorry in advance, don't blame me. :)

So yes, there is an NCIS investigation, yes, we find the whole team. But what we're mostly talking about here is #Kacy and clearly, the investigation is all about that!

I hope you'll like it, don't hesitate to leave me comments because: It's always a pleasure, but above all! It motivates me to keep writing

Le CadeauOù les histoires vivent. Découvrez maintenant