♡Ljubav♡

23 6 4
                                    

nepoznati datum

Da li se možete složiti sa mnom da je ljubav jako čudna? Ali ima je dovoljno za sve nas, svako ju je osetio hteo to ili ne, i mnogima je bila razlog smrti, tuge, straha...
Iako mi je samo 13 godina znam više nego što možete zamisliti. I mislim da me privlačna baš zato što sam je osetila, mada sama, povezala sam se sa njom i jedva je čekam.
Postoji bol u mojim grudima, ne naročito jaka, ali tu je. Patim za danima bezbrižnosti i nadam se da ću ih nekad opet dočekati. Ali onaj meni najlepši i najzanimljiviji način da se opet osetim bezbrižno je ta neka prava ljubav. Promenila me je, moje vidike i način razmišljanja, a nije se ni desila potpuno, desila se samo nada i vera.
Nekad mi je najlepše da živim od maštanja, ali često pomislim ima li ičega od cele te priče. A opet i da ima i da nema to je to, desilo se i nema nazad. Ljubav je jako lepa i smisao mnogih života, i ne čudi me zašto. Kada smo voljeni ne treba nam više ništa, i to može nekad biti jako besmisleno ali razmislimo malo, ima li išta u celoj ovoj priči i celom svetu smisao? Zapitajte se nekad čemu sve ovo. Zašto smo se rodili i zašto moramo umreti? Bar pre nego što se obe stvari dese, nađite nešto što volite i dopustite da vas ubije.

_______________________________________12

|Meni od Mene|Where stories live. Discover now