5:♡Dašak romantike♡

54 9 3
                                    

13.11.2019.

Ako ste mislili da ja nisam doživela nikakvu vrstu ljubavi, simpatisanja a pogotovo te vrste dopisivanja, varate se. Upravo vam predstavljam dve priče o dečijoj zaljubljenosti.

M. priča: naravno, sve počinje kad se najmanje nadaš, čak i o tome ne misliš. Ne setim ga se često, ubrzo je postao nevažan, ali neki sitan trag koji je ostavio ipak mi se čini malo važnim. Zahvaljujući njemu prvi put sam osetila nešto se zapravo može nazvati zaljubljenošću, sa obzirom na mojih dvanaest godina i činjenicu da ništa niočemu nisam znala, a kamoli ljubavi. Nikad to nije bilo ništa sem kratkoročnog dopisivanja. Nikad ga nisam videla uživo, par slika celog lica bile su dovoljne da izgubim interes. Nažalost, svađa i prekid kontakta ipak su se ispostavili bolnim.

L. priča: već ima neke važnosti i težine. Prvenstveno predstavilja nešto o čemu nikad nikom nisam progovorila, a bio je i nešto što je zaokrenulo priču, život, dao mu šmek, orijentir, posebni bljesak koji od onog novembra nosim u srcu. Pokazao mi je šta znači kad je nekome stalo, kad te voli i želi, naravno rečima koje dotiču dvanaestogodišnjakinju, iako ništa od toga nije zaista mislio ne menja se činjenica da određena osoba za mene ima takav karakter. Obzirom na proces shvatanja koji je zapravo bio poduži, razilaženje nije mnogo bolelo. Pokrenuo je novi način razmišljanja, počela sam znati šta želim od života koji je dobio napisivu čarobnu draž, tim malim naizgled značajnim bljeskom.

Nikada nisam žalila što sam ih upoznala jer su me prividno učinili srećnom, a onda naveli za traganjem prave sreće.

5________________________________________

|Meni od Mene|Onde histórias criam vida. Descubra agora