10.11.2020.
Slažete li se da vreme leči sve? Ja ne znam u šta da verujem.
Osećam se spokojnije nego u avgustu,fora je bila u tome da pustiš ono što te muči i pomiriš sa sasvim koliko god možeš. Novi dan donosi nove brige za par sledećih,to tako ide. I da li je sad svaki vredan toga da nas nervoza,nemoć,briga ili nešto peto proguta? Teško vama ako verujete u to. Ako kažemo da vreme leči sve, morate priznati da je lek u fokusiranju na trenutno rešive probleme,ostale ostavljamo za sutra.
Sećate li se da ste nekad rekli:,,Bože zašto"? Pa eto,da bi pitao,tačnije da bi se zapitao i pokazao sebi kako je kad rešiš problem. Neki za sobom neće ostaviti vidljive posledice, zato će svaki obeležiti trag na srcu.
Vratimo se sad na ono "vreme leči sve" caka je u tome da upadne tu novu nevolju,nekoliko njih,i kada se jedne otarasite,videćete neko svetlo,videćete neku sreću i olakšanje koje se čini drugačije. Tada ponovo dobijate volju. Tako da,složiću se sa onom izrekom jer mi je sada jasnije kako da je shvatim. Ključ bezbroj stvari u životu je samo pokušati razumeti.13.12.2021.
Ja od pre godinu dana imala je pravo, iako nas dve ne gledamo više istim očima,slažem se sa njom. Uverena sam da je baš to jedina osoba koja mi sad može pomoći,kad bih popričala sa njom možda bih se razvedrila,možda bih opet postala ona stara i pronašla onu pravu i najbolju verziju sebe koja je od mene oteta. A to bih mogla sama da se nije promenila glavna stvar ovde- ne vidim više razlog lečenju.
Osećaj sreće sad mi je stran,a kako da imam volje upoznati ga kad se pored svih silnih prepreka činim bespomoćno? Kako da se pozitivom borim sa problemima kad stalno pristižu novi?
Zaključila bih da nikada neću dobiti onaj mir o kome sam maštala.
Ona bi mi sad preporučila da sačekam rešenje prvog problema i ponovo sagledam kako se osećam.
Da ono prošle godine nisam zapisala,sad se ne bih setila prikupljenih zaključaka. Ipak,spomenuti ključ je samo još jedna od stvari koje su pale u vodu.17_______________________________________
YOU ARE READING
|Meni od Mene|
Random𝑷𝒊𝒔𝒎𝒂 𝒊 𝒛𝒊𝒗𝒐𝒕𝒏𝒆 𝒃𝒆𝒍𝒆𝒔𝒌𝒆 𝒎𝒆𝒏𝒊. 𝑺𝒗𝒂 𝒃𝒐𝒍, 𝒕𝒖𝒈𝒂 𝒊 𝒏𝒆𝒔𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋 𝒔𝒂 𝒌𝒐𝒋𝒐𝒎 𝒔𝒂𝒎 𝒔𝒆 𝒊𝒌𝒂𝒅 𝒔𝒖𝒔𝒓𝒆𝒍𝒂 𝒔𝒑𝒂𝒌𝒐𝒗𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒖 𝒐𝒗𝒅𝒆. 𝑺𝒗𝒆 𝒔𝒕𝒐 𝒋𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒍𝒂𝒔𝒍𝒐 𝒖 𝒑𝒓𝒂𝒛𝒏𝒊𝒏𝒖 𝒋𝒆 𝒐𝒑...