♡Prepreka ili prečica♡

12 5 2
                                    

25.7.2021.

Vrlo često se može desiti nešto zbog čega možeš posumnjati u mogućnost ostvarenje sna,to je upravo ono što se meni desilo. Verujući u jačinu ljubavne priče koje se odigravala oko mene navela me je da mislim da će imati srećan kraj. Zaboravivši koliko uvek treba biti spreman na sve i koliko malo godina mi svi imamo da bi smo bili sasvim ozbiljni i istrajni u svojim namerama,dobila sam lekciju koja mi se kao ledena voda sasula u lice. Čak i kad misliš da nekoga dobro poznaješ, taj te može iznenaditi. Na trenutke moja nada za postojanost prave ljubavi nije blještala kao pre, treperela je. Zapitala sam se da li ću ikada smatrati svoju pravu ljubav nađenu. Ljudima je tako lako da iznevere. Smatrala sam da svakoga treba prvo dobro upoznati pre nego što se nešto desi.
Svakako,ostajem privržena vidu da će se to desiti,moram biti i mora se desiti. Ne bih mogla već tako dugo priželjkivati nešto nemoguće. Cela ta želja,sve to nadanje,nije samo deo mog sveta snova i mišljenje o njegovom realnom delu,to je nešto što me vodi, čime sam jača. I već osećam sreću,tim osećajem već mi se uliva spokoj u dušu sa nekom dozom adrenalina,pri srcu koje pomoću njega kuca ka putu svih najlepših ciljeva u životu. Ne smem dozvoliti da me lekcija za opreznost spreči da dođem do večnog osmeha,ona je tu da se iskoristi poput prečice na tom putu.

_______________________________________22

|Meni od Mene|Where stories live. Discover now