♧Otežavanje♧

9 4 0
                                    

21.10.2021.

Jedan dan se veselim i sve je lepo. Drugi dan ceo univerzum pokuša da mi sruši sve ono teško kamenje na pleća,što iz prošlosti,što što iz grešaka. I taj isti dan,koji je loše počeo i sigurno će se loše i završiti treba da provedem sa osmehom i među ljudima. Biram da se ponašam kao juče kad je sve bar delovalo uredu,iako ništa nije tako. Svakako,uveravam sebe da jeste jer znam da sam na mestu gde opet stvari mogu biti kao juče,okružena osobama sa kojima uživam,tako je i bilo. Samim tim, stres sam odgurnula od tebe,ublažila koliko god mogu,i zato se nije izpostavio tako težak još i pre nego što sam htela sama sa svojim mislima da sagledam probleme i osećaja. I jošuvek to nisam uradila,bar ne na način na koji se ispostavio očekivanim. Znam da preteran stres nikad ne donosi dobro,a onaj koji mi se mogao dodatno prikačiti za gušu svojim rukama sam otkinula i nastavila vedro da gledam na neprilike. Razlog čvrste odluke je što će proći,sve će proći,a ostaće samo najlepše u danu u kom su ponovo isplivale po neke male lepe uspomene. I velika većina verovatno ne bi zanemarivala probleme na ovaj način,ali ja uvek težim ka izvlačenju najboljeg iz života i u njemu baš uživam, jer biram da radim ono što mi prija. Svako drugi ko se služi takvim trikom može doći do istinske sreće.

23_______________________________________

|Meni od Mene|Onde histórias criam vida. Descubra agora