Rám nézett. Pont rám. Én nem ilyen első csókot akarok. Megráztam a fejem, ő bólintott és visszaült.
Visszamentünk a faházba. A lányok kérdőn néztek rám.
- Mi volt ez Csigusz?
- Nem így képzelem el az első csókot. Abban szenvedély van. Ez csak egy feladat lett volna.
- Értjük
Még párnacsatáztunk egyet utána pedig megnéztünk egy pár filmet
Reggel Vili bá ébresztett minket. Elvitt minket a strand kézi pályára, ahol lányok a fiúk ellen. Most nem úgy álltunk fel, hogy mindenki a saját posztján.
Én irányító, Vivi beálló, Zserbó kapus, Kira balszél, Lau jobb átlövő, Rebi jobbszél, Bia pedig ballövő. Így álltunk fel.
Velem szemben Ádám volt. Póló nélkül. Omg. Egyik fiún sem volt póló. Sosem láttam még ennyi kocka hasat.
A meccset a fiúk nyerték, de csak egy góllal.
A meccs után ebédelni mentünk, utána szabad foglalkozás volt. Én felhívtam apukámat és csak vele beszéltem. Anyuval még nagyon régen elváltak. Én pedig apuval éltem.
- Csiguuuusz! - kezdett üvöltözni Zserbó
- Mi van?- kérdeztem vissza „ kedvesen"
- Lau rámászott Nagyira
- Na ne
Mi magunk között Ádámot csak Nagyinak szólítjuk. Lau meg a tipik ribi csajszi 🙄
Ádám amolyan beképzelt, önfejű, de jófej srác. Nagyon jó poénjai vannak. És kicsit féltékeny típus. Meg őszinte.
Ennyit tudtam meg róla. Szeretném jobban kiismerni.
Kimentem a medence szélére és leültem. Egyszer csak mellém ült Nagyi.
- Szia?
- Egyszer az enyém leszel!
- Egészségedre?- itt majdnem megfulladtam
- Ahogy mondom. Csak tudatom veled a céljaimat
- Hát próbálkozhatsz
- Most kihívsz engem?
- Lehet
- Akkor ha belémszeretsz félév végére akkor én nyerek. Ha nem akkor nem.
- Elfogadom.
Ezt szóról szóra elmondtam a csajoknak akik nagyon izgatottak voltak. Őszintén én is eléggé
YOU ARE READING
Szerelem a pályán
RomanceSziasztok! Ez a történet egy tizenéves lány, Csenge és barátjai mindennapját mutatják meg egy kézilabda akadémián. Szerelem, románc, hátbaszúrás, egy örökké tartó barátság. Feat BrunoxSpacc és Valmar Ha érdekel, akkor üdvözöllek a MEKA világában🤾♀...