- Szerintetek mennyit ihatott?- hajolt felém Kira és aggódó tekintettel figyelt rám. Mennyit ihattam? Sokat. Mire emlékszek? Nem sokra. Igazából a koncert kezdete még rémlik, de utána képszakadás.
- Szerintetek él még?- kérdezte Krisztián, mire Zserbó beleboxolt a vállába.
- Hát nem jó napot választott a halálra az tuti.-nevetett Vivi.- Miért néztek rám ilyen értetlenül? Csak én figyelek oda ofőn? Ma indulunk a NEKA-hoz az akadémiai tornára, mert a Győr visszamondta és így megkaptuk a helyüket.
Erre a mondandóra egyből kipattant a szemem és a többiek szakadtak a nevetéstől. Úgy nézhettem ki mint aki 3 napja nem fésülködött, de igazábol nem érdekelt, ugyanis rájöttem, hogy nincs összepakolva a cuccom.
- A fiúkkal együtt megyünk?- kérdezte Kiru, mire Krisztián hevesen bólogatott. Hát az nagyon szuper lesz, ugyanis Ádám tuti rám lesz szállva, főleg a tegnap után.
- Igaz, hogy csak másnap kezdődik a torna, de az ofő bá azt mobdta inkább legyünk ott hamarabb, hogy barátkozzunk a pályával meg ilyenek.-meséli Krisztián
Amíg ők folytatták a beszélgetést én gyorsan elmentem letusolni, kicsit rendbe szedtem magam, majd a szobám felé vettem az irányt, ahol elkezdtem bepakolni a cuccom. Balatonboglár kb 2 órára van innen szóval ennivalóval is úgy kéne készülni. Ráadásul nem csak egy napot töltünk ott, így ruhákkal is úgy kéne készülni.
- Ti már mind be vagytok pakolva meg minden?- kiabáltam ki egyik szobából a másikba, miközben javába dobáltam a cuccaimat a bőröndbe. Az ilyen utakra 2 táskával és egy bőrönddel szoktam menni, a bőröndbe rakom amik a szállásra kellenek, valamint ban egy meccses táskám amibe a mez meg ilyenek kerülnek, és van egy amibe kaját meg útravalót rakok.
- Mindenki csak rád vár! Mi már összepakoltunk amíg te tusoltál, úgyhogy haladj!- szólt vissza Vivi. 20 perc alatt elkészültem és villámsebességgel mentünk a gyülekező helyre, ami nem volt más mint a sulink.
Elég hiányos volt a létszám, ezért értetlenül néztük, hogy mi is történik.- Na végre! Merre jártatok?- nézett ránk idegesen Vili bá- Az osztály másik fele elindult Peti tanárúrral egy fél órával ezelőtt! Haladjatok, pakoljatok fel és indulunk. A többiek már a buszon várnak.
És így indultunk neki az első akadémiai tornánkhoz. A buszban egyébként elég kellemetlen volt a légkör.
Én, Kira, Zserbó, Vivi, Krisztián, Ádám, Máté és Milán utaztunk együtt.
Mivel mi négyen voltunk egy lányok és csak hárman tudtunk egymás mellé ülni, így végül Zserbó és Krisztián beültek ketten előre, Máté, Milán és Ádám pedig a középső sorban ültek előttünk.
Így indultunk útnak egy eseménydús hétvégének...Elnézést kérek, hogy elég régen volt rész, de igyekszek majd hamarabb kirakni részeket😊
YOU ARE READING
Szerelem a pályán
RomanceSziasztok! Ez a történet egy tizenéves lány, Csenge és barátjai mindennapját mutatják meg egy kézilabda akadémián. Szerelem, románc, hátbaszúrás, egy örökké tartó barátság. Feat BrunoxSpacc és Valmar Ha érdekel, akkor üdvözöllek a MEKA világában🤾♀...