Ez után csak vártunk mire mindenki leadja a szavazatát. Nem sok eséjünk van nyerni. A többieknek voltak posztereik, kitűzőik, pólóik. Valszeg a fiúk nyerik. Szinte az összes lány oda van értük. Bár a Zserbóék kampánya a legjobb.
- És a nyertes...- kezdte az igazgató- Hermann Franciska és Lengyel Mira
Mindenki meghökkenve állt. Hogy a fenébe nyerhetett ez a kettő? Ekkor érkezett egy videó a telefonomra ahol Francsicska éppen kicseréli a szavazatokat. Gyorsan meg is mutattam az igazgatónak.
-Újabb fejlemények. Miráékat kizártuk a versenyből. Így a nyertesek nem mások, mint Sáfián Kira és Takács Mónika Zseralinda.
Mindenki gratulált nekik. Nem bántam, hogy nem mi nyertünk. Gratulálok a csajoknak.
Éppen indultak, hogy kezetfogjanak az igazgatóval, amikor Zserbó felbukott a saját lábában, Kira pedig rá esett. Nem is ők lennének. Már épp sétáltunk ki az ajtó felé, amikor egy lány nekünk ütközött.
-Csajok! Először is gratulálok!-Lajos volt, már felismertem- Nincs kedvetek elmenni vacsizni? Nyílt valami új kajálda ahol lehet táncolni is. Ma lesz a megnyító és képzeljétek el Bruno Spacc koncert lesz! Benne vagytok? Én fizetek!
- Persze hogy benne vagyunk!- kiálltott Zserbó. Partiarc😜
- Akkor 19:00-kor tali nálam- köszönt el Lajos( aki amúgy lány csak ez a beceneve)
- Hát csajok! Akkor menjünk készülődni! - szólt ránk Kira
- Jó, de én még elmegyek szólok Ádikámnak- indultam el a tornaterem felé. Ádám ott várt, kezében rózsával.
- Szia szerelmem- csókolt meg- Sajnálom, hogy nem nyertetek, de ki akarlak engesztelni. Ma este nyolcra érted megyek és elviszlek vacsizni!
- Szivem ma nem jó! A csajokkal megyünk bulizni meg vacsizni. Gyertek ti is! Hozd el a fiúkat és ott tali!
- Okes szivem- puszilt meg, majd odament a srácokhoz
Este hétre mindenki kész volt. Ádámék vittek minket a helyre, ahol óriási tömeg volt. Még jó hogy Lajos foglalt asztalt nekünk. Brunoék kilenckor kezdenek, így addig mindenki meg tudott vacsizni.
- Amúgy Kira! Mi van veled meg Spaccal? Vagy most nem vele vagy?- kérdezte Máté, mert hát az a pojáca is velünk jött
- Nyilván neked fogom elmondani. De amúgy nem....
És ekkor jött fel a színpadra Bruno, Spacc,Sára, Marics, Miló, Manu és Tóth Andi, aki nem tudom mit keresett ott, meg valami random csaj Laci mellett
-Sziasztok! Örülök, hogy eljöttetek! Itt szeretnénk bemutatni nektek a Palvin/Hajnalokig- című számunkat, valamint be szeretném jelenteni, hogy Andi és én egy pár vagyunk!- mondta Peti- Valamint azt, hogy ez lesz egy ideig az utolsó Valmar koncert...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelem a pályán
RomanceSziasztok! Ez a történet egy tizenéves lány, Csenge és barátjai mindennapját mutatják meg egy kézilabda akadémián. Szerelem, románc, hátbaszúrás, egy örökké tartó barátság. Feat BrunoxSpacc és Valmar Ha érdekel, akkor üdvözöllek a MEKA világában🤾♀...