13.

142 4 0
                                    

Reggel fejfájással ébredtem. De nem magamtól keltem, hanem az ébresztőóra keltett, 6 órakor. Ugyanis HÉTFŐ reggel van. Teljes pánik, mivel azért így egy óriás buli után nem lesz valami jó iskolába menni.

Gyors elkészültem és utána sorra mentem az emberekhez. Láttam dolgokat, amiket nem akartam. Mint például Bruno és Vivi, Spacc és Kira, Krisz és Marics között oedig Zserbó feküdt. Kint a kanapén volt Ádám és Gergő.

Mire mindenki elkészült már majdnem elkéstünk, de mégsem.

- Zserbó- suttogtam oda neki matekon, ami a második órank volt- Most akkor kivel jársz?

- Hát én bírom Kriszt, de azért Marics egy híresség. És nemi nagyobb...

És itt abbahagytuk a beszélgetést. Hát Zserbó úgy viselkedik, mint...

Kirának és Vivinek is elmeséltem ezt a storyt. Arra jutottunk, hogy színt vallunk Krisznek, mert mi tudjuk, hogy Marics csak kihasználja, de ő azt mondta, hogy nem hisz nekünk. Ezért odaálltunk Krisztián elé.

- Csáo hölgyek. Mizujs?

- Van valami, de ez fájdalmas lesz...- kezdte Vivi

- Zseralindáról van szó...-folytatta Kira

- Megcsal téged a Mariccsal és titokban akarta tartani, hogy őt szereti jobban- hadartam el

Krisztián bosszúsan nézett. Majd elrohant. Gondolom fogta a cuccát és hazament.

Utolsó óra után nagyban bandáztunk. Kira, Vivi, Ádám, Dominik és Máté. De Bruno leparkolt a kocsijával. Gondolom értünk jött( de ezt csak én vettem észre, mert a többiek tovább röhögtek). Az anyós ülésen Spacc ült.

És ekkor Máté megcsókolta Vivit. Dominik meg ölelgette Kirát és fogdosta a combját. Ádám próbálta őket leállítani, de ellökték.

Ekkor a két fiú kipattant az autóból és szanaszét verték az osztálytársainkat.

Ezután veszekedtek a lányokkal. Mármint Spacc és Bruno veszekedtek a lányokkal. És gondolom nem ment jól, mert a fiúk dühösen távoztak, a lányok pedig a nyakamba borulva sírtak.

Otthon még ki kellett takarítani. Hát ez is az én feladatom maradt. Épp Zserbó szobájába indultam, de most inkább bekopogtam. Marics hangját hallottam, szóval inkább hagytam.

Vivi és Kira ma egy szobában aludtak. A másik szobába aludt Bruno és Spacc. Bár a két fiú elmentek valahova. Az instan story szerint Szofival és Sárával voltak. De Bruno írt nekem, hogy szereti Vivit, de ezt most ki kell hevernie.

Szerelem a pályánNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ