Hát eltelt egy hónap a kis bunyó után. Ma fog kezdődni az iskola. És tizenegyedikesként óriási szerepünk lesz idén.
Szóval Vivivel ma is összeöltöztünk. Aztán megettük a kedvenc gabonapelyhünket. Jobban nem is indulhatna a nap.
A ház előtt két kocsi is parkolt. Vivi az egyikbe, én a másikba szálltam be. Engem Ádikám hozott suliba,őt Bruno. Útközben mi még felvettük Zserbót és Kriszt.
A suli előtt egy labdának öltözött kabala szerüség táncolt a kezében egy ,,welcome back“ felirat. Ilyet sem látni minden nap. A teremben egy kis üresség fogott el. Semmi dísz vagy akármi.
- Vili bá!- emeltem fel a kezem
- Mondjad Csenge
- Azt akarom kérdezni, hogy nem lehetne kicsit kidekoráln a termet, mert ez így olyan üres
- Ez nem is olyan rossz ötlet. Na de ezt majd később. Idén nekünk is kell jelölnünk egy diákelnököt és egy alélnököt. Ki vállalná. Többen is jelentkezhettek.- sorolta Vili
Vivi és én csak összenéztünk és felraktuk a kezünket. Az előző sulimban is én voltam a diákelnök, Vivi volt az alelnök. Elmondása szerint azért nem akar elnök lenni, mert akkor az elvonná a figyelmét a számára legfontosabb emberről.
Utánunk Krisztián és Ádám, Kira és Zserbó, és nem utolsó sorban Franciska és az egyik új lány, akinek nem tudom a nevét.
-Rendben, köszönöm. A következő dolog. Ugye a végzősöknek most lesz a szallagavató nemsoká, valamint itt lesznek a gólya napok és a karnevál is
- Milyen karnevál?- csillant fel Zsebó szeme. Az örök gyerek
- Hát a választás után lesz három hete a diákönkormányzatnak, hogy megszervezze a karnevált. Ez igazából a végzősök miatt van. Ja és lesz egy végzős bál is, ahol majd mi fogjuk osztani a sütit, meg az innivalót
- Ne már! Miért mi lettünk a csicskák?- szólt hozzá a beszélgetéshez Kira
- Ez még soká lesz! Na de! A hét végéig kell leadni a szavazatokat! Akik részt vesznek, azok nem szavazhatnak.
- Úgy is mi nyerünk- villantott egy nyertes mosolyt Vivi. Esélyük sem lesz ellenünk
- Remek hozzáállás! Most pedig beszéljük meg, hogy milyen ötleteitek vannak a termhez.
Ekkor felálltam és elkezdtem felvázolni a táblára az ötleteimet, és az asztalra is pakoltam pár kiegészítőt.
- Ki szavaz arra, hogy Csenge dekorálja ki a termet?
A húszból, tizenkilencen jelentkeztek. Meg is lett a délutáni programom. A feladathoz még befogtam magam mellé Vivit, Brunot, Ádámot és Zserbót.
Ilyesmi lett. Nekem nagyon tetszik.
YOU ARE READING
Szerelem a pályán
RomanceSziasztok! Ez a történet egy tizenéves lány, Csenge és barátjai mindennapját mutatják meg egy kézilabda akadémián. Szerelem, románc, hátbaszúrás, egy örökké tartó barátság. Feat BrunoxSpacc és Valmar Ha érdekel, akkor üdvözöllek a MEKA világában🤾♀...