¹⁶

120 3 0
                                    

Marics lihegve szaladt hozzánk. Szerintem még életében nem futott ennyit. Kezében a teszt eredményekkel. Rövuden és tömören annyi, hogy Zserbó és Marics elmentek egy genetikai vizsgálatra, hogy megtudják, hogy tényleg rokonok-e.

- Az erdmény szerint- fújta ki magát Marics- semmi féle rokoni kapcsolta nincs köztem és Mónika között- jelentette ki.

Bruno inkább csak egy " ne most" pillantással ajándékozta meg a haverját és hazavitt minket.

Éppen a szobámba mennék be, de meghallom Bruno és Zserbó beszélgetését. Mit keresnek ezek az én szobámban?

- És mi lesz ha Vivi megtudja?- hallottam Zserbót. Mit csinálnak ezek?

- Sosem fogja megtudni. Elvégre is Kira sem tudta meg, hogy mi történt közted és a Spacc között- nyugtatta Bruno

Na jó! Én most bemegyek. Mély levegőt vettem és rájuk nyitottam.

- Azta kurva- akadtam ki teljesen. Ott feküdtek az én ágyamban egy szál fehérneműben

- Ez nem az aminek látszik- védekezett Zserbó

- Hallottam mindent! Zserbó te akkora egy ribanc lettél! Bruno te pedig akkora egy tapló vagy.

Pár perccel később Vivi és Kira is megtudta a történteket. Ezek után én Vivi és Kira összecsomagoltuk a cuccainkat és kiköltöztünk tőlük. Láttam Zserbón, hogy nem volt józan. Mostanában sosem az. De azért na...

Ádámot hívtam fel, hogy hajléktalanok lettünk. Azt mondta, hogy csövelhetünk náluk egy darabig.

- Szia Ádám! Annyira köszönöm, hogy befogadsz minket. Igazából most minden összejött és nem tudtam kihez forduljak.- öleltem át a fiút

A vendégszobában kaptunk szállást. Ádám azt mondta, hogy addig maradunk ameddig szeretnénk. A két csaj teljesen magába roskadt.

- Jajj csajok! Inkább forraljuk ki a bosszút. Mondom a tervet.

Miután elmeséltem nekik a tervemet egyből felcsillant a szemük. A bosszú gondolata erősebbé tette őket. Ehhez kapóra jött a nővérem, Kocsis Réka. Ő már 20 éves.

A bosszú hadjárat úton van....

Szerelem a pályánWhere stories live. Discover now