8.

176 4 0
                                    

Ma kapjuk meg az órarendeket. És az edzéstervet.

Hivatalosan is 6-an élünk a három személyes lakásban. Ugyanis Zserbó, Spacc és Kira bejelentették, hogy nálunk akarnak csövelni egy darabig.

Ami azt illeti Spacc és Kira között izzik a levegő. Nem tudom mi lesz ebből...

Bruno azt találta ki, hogy veszünk egy nagyobb lakást. Addig Zserbó velem alszik, Kira és Spacc beválalták a kanapét.

A suliban szokásosan mi érkeztünk először, utánunk a fiúk és utánuk a sznobok. Az osztályunkban már elkezdődött a klikkesedés. Vagyunk mi négyen lányok. Van az a fiús csoport, ahol Ádám, Gergő, Krisz, Dominik és Máté. És vannak a sznob csajok, élükön Laurával. És vannak a kockák, Milán, Sanci és ennyi.

Mi a fiúkkal szktunk lógni, tehát mi egy " csoportba" tartozunk. És vannak a többiek akik csak úgy elvannak.

- Vivi- szólt oda Máté Vivinek

- Mondjad!

- Neked tényleg van egy kutyád?

- Igen- vágtam rá

- Brunonak hívják- folytatta Kira

- És spániel- mondta Zserbó

- De hát az sokat nyal, nem?- értetlenkedett Máté, mire nekünk jött a dirty mind érzés, mivel Bruno nem egy kutya, hanem Vivi barátja.

- Bruno nem egy kutya!- röhögött Vivi- Hanem a barátom!

Itt már mindenki röhögött.

Megkaptuk az órarendet:

Mikor megláttuk, teljesen kiborultunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor megláttuk, teljesen kiborultunk. Hátrafordultam.

- Ez egy rémálom lesz- mondtam

- Az boldogít, hogy minden órán együtt vagyunk - mosolygott

- Veszteni fogsz!

- Az attó függ, hogy kinek mi számít vereségnek. Én egy helyes, okos, vicces, sportos gyerek vagyok. Ha ez nem kell akkor így jártál. De akkor is küzdeni fogok

- Valaki nagyon öntelt- forgattam meg a szemem, és visszafordultam.

Délután edzésen végig erősítettünk. Mire a végére értünk azt hittem, hogy meghalok. De nem csak én voltam így.

Este Zserbóval megnéztünk valami elég fura rajzfilmet. Pirul a panda vagy mi. Ő tátott szájjal nézte. Még a zserbó is kiesett belőle. Én 20 perc után elaludtam. Nem tett rám mély benyomást.

Szerelem a pályánWhere stories live. Discover now