Ma egy őrült nagy bulit csaptunk. Hogy mi az apropó? Ma van Bruno szülinapja. Vivi nagyon sokat készült erre. Tegnap Zserbó és Kira elvitte a fiúkat valahova, mi Vivivel pedig tortát sütöttünk. Nagyon szép lett.
Ma elküldtük a fiúkat, és csak este 6-kor jönnek vissza. Neon party lesz. Az ötlet onnan jött, hogy nem volt másmilyen party kellék.
Ezzel kész lettünk háromra. Utána elmentünk a mekibe és a KFC-be és onnan hoztunk kaját. Utána írtam Spaccnak, hogy vegyen már sunyiban piát.
Utána írtam pár embernek. Meghívtuk Kriszt, Gergőt, Ádámot, Marics Petit, Manuelt, Szofit, Milut és végül meghívtuk Mátét és Dominikot is.
Am szerintem Maricsnak bejön Zserbó. Nem tudom mi lesz ebből
Hatkor már mindenki itt volt. Spacc hozott piát, a többiek sütit. És mind közösen vettünk egy ajándékot. Vivi választotta.
- Hahó- nyitott be Bruno, majd mindenki előugrott és kiablta, hogy meglepetés!
Miután Bruno magához tért Vivi odament hozzá és hosszasan megcsókolta. Ekkor beindult a buli.
Már tizenegyre mindenki részeg volt. Csak egy gyanús dolog volt. Zserbót és Maricsot sehol nem találtam. Gondoltam elindulok és benézek Zserbó szobájába. Mikor benyitottam láttam őket az ágyban. Na én inkább nem mondok semmit.
- Hallod Vivi- szóltam Vivinek, aki csak biccentett, hogy mondjad már- Rányitottam Maricsra és Zserbóra miközben...
- Úristen!
Ezután felvágtuk a tortát, ami mindenkinek nagyon ízlett. Utána még iszogattunk és nemsokára mindenki kidőlt. Jól éreztük magunkat. Vivi kitett magáért. Amúgy ők is eltűntek egy idő után, de rájuk már nem akartam rájuk nyitni. Szerintem Spacc és Kira is elvonultak. Hát ilyen ha az ember kapcsolatban él.
Kettőkor én is inkább felmentem a szobámba. Akkor már a kegtöbben kidőltek vagy nem akarom tudni mit csináltak.
YOU ARE READING
Szerelem a pályán
RomanceSziasztok! Ez a történet egy tizenéves lány, Csenge és barátjai mindennapját mutatják meg egy kézilabda akadémián. Szerelem, románc, hátbaszúrás, egy örökké tartó barátság. Feat BrunoxSpacc és Valmar Ha érdekel, akkor üdvözöllek a MEKA világában🤾♀...