6.

184 7 0
                                    

Ma lesz az utolsó nap. Délután indulunk haza.

Reggel arra keltem, hogy csörög Vivi telefonja. Na vajon ki hívta.

Fél órán keresztül hallgattam a romantikus beszélgetésüket. Igazábol Bruno nekem rendszeresen írt, hogy tartsam szemmel Vivit. De Vivi csak egy fiúnak tetszik. Már akiről tudok

Na mindegy, miután lerakták eljátszottam a ,, Már reggel van? " dumát. Utána lezuhanyoztam és felöltöztem.

Miután Zserbó is felébredt( egész éjjel horkolt) elindultunk reggelizni. Gofrit ettem nutellával és eperrel.

A kiadós reggeli után elmentem sétálni. Vivi és Kira Spacc-ot próbálták hivogatni. Zserbó pedig Krisszel beszélgetett. Úgyhogy én miután összecsomagoltam, elmentem sétálni, mint már mondtam.

Jó a sétám unalmas volt, ezért visszamentem Vivihez.

- Na sikerült? Omg ti miért sírtok?- kérdeztem tőlük sokkolódva

- Küldtek egy videót! És Bruno azt mondta, hogy szeretlek!- visongott Vivi. Ez kész

- Vivi Bruno eléd jön?- nézett rá boci szemmel Kira

- Igen😌

- Szólsz neki, hogy hozza Spacc-ot is?

- Persze

- Kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii- és ez eltartott 10 percig

A busz 14:00-kor jött értünk. A buszban ugyan úgy ültünk, de most mégis más volt. Sokkal jobb volt a hangulat.

Ötkor értünk be a MEKA elé, ahol Bruno és Spacc várták a lányokat. Mi Zserbóval csak összenéztünk és elröhögtük magunkat.

Vivi rohanva szállt le a buszról, ahonnan Bruno nyakába ugrott és hosszan megcsókolta. Olyan cukik!

Kira odament Spacc-hoz és elkérte a telefonszámát. Hát ez kész. Kira nagyon talpra esett lány.

Este nálunk aludt Spacc és Kira is. Ők a kanapén aludtak. Vagyis remélem, hogy aludtak.

2 nap és kezdődik a MEKA!

Szerelem a pályánWhere stories live. Discover now