És ezutàn minden a feje tetejére állta. Mindenki arcán meglepetséget láttam. A klip bemutatása után indult be igazán a buli. De mindent sorjában.
- Csajok! Jöttök táncizni?- kérdezte Zserbó, miután lehúzott egy pohár italat.
- Ahaaa- mondtuk egyszerre, majd a táncparkettre siettünk, amit egyből mi uraltunk el. Jöttek a jobbnál jobb zenék, valamint egyre több alkoholt fogyasztottunk. Idő közben a fiúk is megtaláltak minket, én pedig Ádámmal kezdtem el ropni. Olyan jól nézett ki.
Amíg én Ádámmal voltam elfoglalva, A ValMar is megtalálta a társaságunkat, akiket a Bruno Spacc duo követett.
- Megynyugodtál Zseralinda, higy mostmár új ki játékszerem van? De azért te is jöhetsz egy körre- kacsintott Peti az említett barátnőmre. A bennünk lévő alkohol mennyiség kicsit elhomályosította az agyunkat, így ahelyett hogy valamin frappáns beszólással lerázta volna Petit, simán behúzott neki és megmutatta neki az ajtó irányát. Egy zaklatóval kevesebb.
Mivel Milóval egész jóban vagyunk, megkérdeztem tőle, hogy ki ez az egész ValMar szétválás.
- Peti most teljesen Andi hatása alatt van. Nem tudom, hogy feltűnt e, hogy mindig napszemüvegben van? Nem azért van rajta, mert hogy ez milyen király. Együtt drogoznak. Most meg kitalálta, hogy inkább Andival alakítanak egy duot. Úgyis visszajön majd, csak nem látja át, hogy mit csinál.- mesélte Miló
- Hú hát... ez gáz- nyögtem ki végül, majd egy ,, remélem még talájozun egymással'' otthagytam és visszamentem a csajokhoz, de akkor már Vivi Mátéval táncolt, és láttam rajta, hogy nem igazán tetszik neki a helyzet, de nem tudott szabadulni a fiú szorításából. És ezután kitört a káosz.
Máté megcsókolta Vivit, ezután Vivi megrógta Máté érzékeny pontját. És ekkor megérkezett Bruno, aki kihasználva a helyzetet lapossá verte a fiút. Vivi próbálta leszedni Brunot Mátéról, de nem sok sikerrel. Miután látta, hogy ha még párat üt a fiúra, már lehet nem tér magához, így Vivi felrántotta Brunot és hosszasan megcsókolta. Micsoda este.
Ezután a biztonsági őrt láttuk meg aki Kirát és Zserbót rángatja kifele, mögöttük Krisz és Spacc loholt. Itt volt az idő, hogy mi is lelépjünk, elmentem Viviért, aki nem volt hajlandó elengedni Brunot, és így hárman indultunk el Ádámért akit egy elég félreérthető helyzetben találtunk Francsicskával...
Sziasztok!
Bocsi a hosszú kihagyásért, de a félévi hajrá miatt nem volt időm, de most cserébe itt van ez a rész és valószínűleg még ma érkezik egy.
Puszi<3
YOU ARE READING
Szerelem a pályán
RomanceSziasztok! Ez a történet egy tizenéves lány, Csenge és barátjai mindennapját mutatják meg egy kézilabda akadémián. Szerelem, románc, hátbaszúrás, egy örökké tartó barátság. Feat BrunoxSpacc és Valmar Ha érdekel, akkor üdvözöllek a MEKA világában🤾♀...