Okulun önüne park etmemle geriye yaslandım. Saate baktığımda çıkmalarına beş dakika kaldığını gördüm. Bugün ilk gün olduğu için okul erken bitecekti. Bunu ilk duyduğumda şaşırdım. Benim zamanımda öyle miydi? Ders yoksa bile okulda bekletirlerdi boş boş.
Arabandan indim ve okul bahçesine girdim. Benim dışımda velilerde vardı.
Telefonumun çalmasıyla arayana kişiye baktım. Pamir'in aradığını görünce derin bir nefes aldım ve aramaya cevap verdim.
"Ömer"
"Buyurun Pamir bey"
"Okula gittin mi?"
O görmese de başımı evet anlamında salladım.
"Demin geldim"
"Tamam, Melek geldiğinde beni ara olur mu?"
Gülümsedim.
"Tabii Pamir bey"
"O zaman görüşürüz"
"Görüşürüz"
Konuştuktan sonra telefonu kapattım. Zaten sonra öğrenciler çıktı. Sabah sınıfına bırakmışım ama bundan sonra velilerin girmesi yasakmış.
Kapıdan çıkan Melek'le ona doğru yürüdüm. Gözleri etrafta dolaştı ona doğru gelen beni görmesiyle hızla bana doğru geldi.
Bana yaklaşmasıyla hızla bana sarıldı.
"Seni çok özledim"
Gülümsedim.
"Ben de seni çok özledim."
Gerçekten de fazla özlemiştim. Ev Melek'siz çok boş geliyordu. Sanırım bu miniğe çok bağlandım. Bazen gizli görevde olduğumu unutuyorum. Sanki gerçekten onun baskıcısıymışım gibi. Sanki bu yalan bir gün son bulmayacak gibi...
Melek benden ayrıldı. Elini tuttum ve arabaya doğru yürümeye başladık. Ona günün nasıl geçtiğini soracaktım ki kendisi anlatmaya başladı bile.
"Bir sürü arkadaş edindim. Hocamız çok tatlı biriydi. İlk ders tek başıma oturdum ama sonra bir kız yanıma oturdu. Adı Buse, biliyor musun Buse de benim saçlarımı çok beğendi. Yarın da böyle örelim mi?"
Arabaya bindiğimiz halde hâlâ konuşuyordu.
"Örelim lütfen!"
Kemerini bağladım. Ve sürücü koltuğuna geçtim.
"Ya da böyle dik uyusam yarına kadar bozulmaz değil mi"
Dediği şeyle güldüm.
"Melekçim yarın yine öreriz."
Gülümsedi.
"Tamam.."
Sonra arkasına yaslandı ve aklına bir şey gelmiş olacak ki bana doğru geldi.
"Bir de hocamız bize almamız gereken okul eşyalarının yazılı olduğu bir kâğıt verdi. Bunları almamız gerekiyor. Harun abiye verirsin alır bize"
Son cümlesini istemeye istemeye söylemişti.
"Belki de biz gideriz"
Gözleri parladı resmen.
"Gerçekten mi?"
Başımı evet anlamında salladım.
"Şimdi biz amcanı görüntülü arayacağız ve sen en güzel gülüşünü sergile tamam mı?"
Başını evet anlamında salladı.
Pamir'in numarasına bastım. Çıkan kamerayla saçlarımı düzelttim. Kısa süre sonra Pamir telefonu açtı. Ekranda Pamir'i görmemizle ikimiz de gülümsedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Bakıcı | Gay
General FictionÖmer gizli görev için Pamir'in yanında kalmaya başladı. Ama planda olmayan bir şey gerçekleşti "Aşk" ________________ BXB kurgudur