25

4.5K 262 18
                                    

Ömer evin önünde Pamir'in arabasını bekliyordu. Birkaç gün önce Pamir onu aramış ve Melek'in onu sorduğunu ve tekrar onun evine gelmek istediğini söylemişti. Ömer başta Pamir arayınca baya şaşırmıştı çünkü en son karşılaşmalarından sonra hiç konuşmamışlardı. Sonra duyduklarıyla sevinmişti hem Pamir'i hem de Melek'i göreceği için çok sevinmişti. İkisini de fazlasıyla özlemişti.

Tanıdık arabanın sokağa girdiğini görmesi ile durduğu yerde dikleşti. Araba evin önüne park ettikten sonra arka kapısı açıldı ve Melek koşarak ona doğru geldi.

"Ömer abi"

Ömer, ona doğru gelen Melek'e hızlıca sarıldı. Gerçekten de onun fazlasıyla özlemişti. Melek'e sarıldıktan sonra bakışları arabaya döndü. Pamir'in arabanın inmesini bekliyordu ama düşündüğü gibi olmadı arabadan sadece Harun indi. Ömer, Pamir'in gelmediğini görünce üzülmeden edemedi. Onu görücü için fazla heyecanlıydı ama şu an bütün heyecanı sönüp gitmişti.

Melek sen ayrıldıktan sonra Harun'a da selam verdi kısa bir konuşmadan sonra üçü beraber eve çıktılar. Geceleri güzel geçmişti beraber eğlenmişlerdi oyunlar oyunlar oynadılar. Ömer ne kadar Pamir'in gelmediğine üzülmüş olsa da Harun ve Melek ile fazlasıyla eğlenmişti.

Hamit birkaç kere onları aramış ve Melek'in nasıl olduğunu sormuştu. Zaten Harun'u aradığı için yine konuşamamışlardı.

______

Ömer elindeki tabakları masaya koyduktan sonra ocağın üstündeki yumurtaların altını kıstı.

"Ömer abi artık bizim eve gelmeyecek misin?"

Ömer soru soran Melek'e döndü.

"Maalesef gelemeyeceğim ama biz seninle yine görüşürüz. Benim işlerim çok yoğun olduğu için gelemiyorum ama sen yine böyle istediğin zaman benim evime gelebilirsin seninle dışarıda buluşabiliriz."

Pamir, Melek'e Ömer'in durumunu biraz farklı bir şekilde anlatmıştı. Ömer'in asıl mesleğinin polislik olduğunu ama kısa bir süreliğine bakıcılık yaptığını söylemişti. Kendi işi tekrar başlayınca polisiye geri dönmüştü. Melek olayları böyle biliyor. Ömer, Pamir'in olayı böyle anlatmasına çok sevinmişti yani sonuçta onu kötüleyedebilirdi ve bir daha buluşmamaları gerektiğini de söyleyebilirdi.

"Tamam o zaman bir sonraki buluşmamızda sinemaya gidelim. Amcam da bizimle gelir o zaman işleri olmaz."

Bunu ne kadar istese de olmayacağını biliyordu. Yine de Melek'i kırmamak için başını evet alamında salladı. Kapı çaldıktan sonra kapıya doğru gitti ve otomatiği açtı. Birkaç saniye sonra Harun elinde ekmek poşetleri ile içeriye girdi. Sonra beraber kahvaltıya başlayacakları sırada evin kapısı tekrar çaldı ama bu sefer iç kapı çalmıştı. Ayağa kalktı ve kapıyı açınca elinde simit poşetleri ile Selin'i gördü.

"Sürpriz"

Selin büyük bir neşeyle konuşmuştu. Harun  duyduğu ses ile oturduğu yerden biraz dikleşti. Selin ona kafa attıktan sonra şirketten çıktığı zaman görüşmüşlerdi. Ona kafa attığı için özür dilemişti ve biraz konuşmuşlardı. Birbirlerini daha iyi anlamaya başlamışlardı.

Selin, Harun'a selam verdikten sonra Melek'in de yanaklarını öptü. Boş bir sandalyeye oturdu ve kahvaltı da onlara eşlik etmeye başladı. Dördü beraber eğlenceli bir şekilde kahvaltı etmeye başladılar. Birkaç dakika sonra kapı tekrar çaldı Ömer bu sefer kalkacaktı ki Harun onu durdurdu ve o kapıyı açtı. Birkaç dakika sonra Pamir kapının önüne geldi.

"Hazırsanız çıkalım"

Ömer, Pamir'in sesini duyunca bakışlarını tabaktan kaldırdı ve Selin ile göz göze geldi. Yavaş bir şekilde oturduğu yerden kalktı ve o da kapıya doğru gitti. İkili uzun süre sonra birbirini gördüğü için  sadece biraz bakışlar. Birbirini gördükten sonra aynı anda birbirlerini ne kadar özlediklerini düşündüler.

Sahte Bakıcı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin