22

4.6K 340 82
                                    

 Ömer arabada çaktırmadan Harun'a bakıyordu. O Pamir ile konuştuktan sonra Pamir, Harun ile de konuşmak istemişti. Harun, Pamir ile konuştuktan sonra onun yanına gelince sadece arabada onu beklediğini söylemişti. O gece boyunca ağzından çok bir şey duymamıştı zaten. Pamir'in evine gittikten sonra Melek'i korkutmadan uyandırmışlardı. Melek'e birkaç eşya aldıktan sonra ona durumu anlatıp evden ayrılmışlardı. Tabii Ömer evden ayrılmadan önce Pamir'in odasına çıkmış ve ona rahat birkaç eşya almıştı. Üstleri fazla rahat değildi ve ayrıca depoda olan çatışmadan dolayı üstü de fazla pisti. Harun'a verip karakola yollayacaktı.

Melek zaten uykudan uyandığı için arabada tekrar uyumuştu. Eve vardığında Harun. Melek'i onun odasına yaptırmıştı sonra da Ömer'in aldığı kıyafetleri alıp karakolun yolunu tuttu. Ömer ise o gidince salonda öyle karanlıkta oturmuştu sonra da orada uyuya kaldı.

_____

Ömer gözlerini açtığında önce etraf biraz net değildi. Üstündeki ağırlık ile o tarafa baktığında birinin onun üstünü örttüğünü gördü. Bu kişinin Harun olduğunu düşündü. Örtüyü çekti ve koltukta doğruldu. Biraz öyle bekledikten sonra mutfaktan gelen sesler ile oraya baktı ve ayaklandı. Mutfaktan içeriye girince kahvaltı hazırlayan Harun ve Selin ile karşılaştı.

"Selin"

Selin adını duyunca ona döndü. Sonra gülümseyerek konuştu.

"Günaydın"

Ömer saçlarını karıştırdı.

"Günaydın, geldiğini duymadım"

Selin gülümsedi

"Akşam seni merak ettim. Sonra Harun'un da buraya geliceğini öğrenince zorla kendimi de getirttim. Ama gelince bir baktım ki uyumuşsun"

Ömer de zor olsa gülümsedi.

"Uyuya kalmışım"

Selin içtenlikle tekrar gülümsedi.

"Sorun değil hem uyumana sevindim."

Harun konuşan ikiliyi sadece sessizce dinliyordu. Zaten burada sadece Pamir istedi diye duruyordu yoksa bu evde bir saniye bile durmaz Melek'i alır giderdi. Ama patronuna bir söz vermişti. O yüzden sadece susuyor ve Pamir'in çıkmasını bekliyordu.

Selin arkadaşının uyumasına gerçekten sevinmişti çünkü onu tanıyordu. Bu kadar şeyden sonra asla uyumazdı.

"Ömer abi"

Harun ve Ömer aynı anda sesin geldiği tarafa baktı

"Ben bakarım"

Harun orada daha fazla kalmamak için hızla konuşmuş ve oradan ayrılmıştı.

"Bu da çok nemrut be"

Selin konuştuktan sonra Ömer'e doğru gitti ve ona sarıldı. Ömer'in bu sarılmaya çok ihtiyacı vardı. Dünden beri kendini çok kötü hissediyordu. Ömer de ona sıkıca sarıldı. Ayrıldıklarında Selin gülümseyerek ona bakıyordu

"Her şey çok daha güzel olacak merak etme"

Ömer de duyduklarıyla gülümsedi. O da her şeyin çok güzel olmasını istiyordu.

"Ömer abi evin çook güzelmiş"

Ömer konuşan kıza döndü. Melek gülümseyerek ona bakıyordu sonra bakışları Selin'e gitti. Ömer de ikiliyi tanıştırdı. Sonra da kahvaltı yapmaya başladılar. Dördü o günü beraber geçirdiler. Melek'in istediği bütün oyunları oynamışlardı. Selin, Melek'in olduğuna sevinmişti biraz da olsa biri Ömer'in yüzünü güldürmüştü.

Sahte Bakıcı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin