15

4.6K 304 31
                                    

Ömer başında dikilen Pamir ile ne yapacağını şaşırdı. Şuan öylece donmuştu. Bu saatte evde olmaması gerekiyordu.

"Ömer ne işin var burada? Hem de masanın altında"

Ömer dışarıdan duyduğu ayak sesleri ile Pamir'i kolundan tuttuğu gibi yanına çekti.

"Ömer ne yapıyorsun"

Ömer ona fazla yakın olan Pamir ile gerildi. Birden kendine doğru çektiği için yüzleri fazla yakındı.

"Şey biz oyun oynuyorduk da. Melek'ten saklanıyorum. Saklanacak başka yer kalmadığı için buraya geldim"

Ömer fısıltıyla konuştu. Pamir onun yüzüne uzun uzun baktı.

"Yine de çalışma odama girme-"

Ömer duyduğu ses ile Pamir'in ağzını kapattı.

"Sessiz olun Melek bizi bulacak"

Pamir saçma bir oyuna bu kadar kendini kaptırmış Ömer ile şaşırmadan edemedi. Altı üstü bir oyundu. Bu kadar ciddiye almasına gerek yoktu.

Duyduğu adım sesleriyle Ömer, Pamir'e biraz daha yaklaştı. Oyunu ne kadar ciddiye aldığını Pamir'e göstermesi gerekiyordu. Pamir ile göz göze gelince nefesini tuttu. Fazlasıyla yakınlardı. Bu kadar yakın olmamaları gerekiyordu.

Hâlâ Pamir'in ağzında olan elini çekti.

"Özür dilerim unuttum"

Ömer fısıltı ile konuştu. Ömer'in bu hâli Pamir'in gözüne çok tatlı gelmişti. Kapının açılması ile Ömer, Pamir'in gözlerinin içine baktı.

Birkaç saniye sonra Melek'in bacaklarını gördü.

"Gördüm sizi sobe sobe"

Melek bağırarak konuştu. Heyecanlı bir ses tonu ile konuştu. Ömer hızla ayağa kalktı. Melek ayağa kalkan Ömer ile heyecanla yerinde zıpladı.

"Önce ben duvara dokunacağım?"

Melek heyecanlı ve tiz bir ses ile konuştuktan sonra koşarak odadan ayrıldı. Ömer de onun peşinden koştu. Pamir koşan ikili ile eğildiği yerden kalktı.

"Dikkatli koşun merdivenlerden düşeceksiniz"

Pamir de koşan ikilinin peşinden aşağıya indi. Salonun ortasında dans eden Melek ile gülümsedi.

"Ben kazandım, ben kazandım~"

Melek zıplayarak şarkı söylercesine konuşuyordu. Ömer ise gülümseyerek ona bakıyordu bir yandan da eliyle yüzünü yelliyordu.

"Hanginiz daha küçük acaba?"
_
Ömer konuşan Pamir ile ona doğru baktı. Ömer'in yanakları hafif kızarmış saçları da biraz dağılmıştı.

"Kusura bakmayın evde saklanacak yer kalmayınca sizin çalışma odanızda saklandım"

Ömer yüzünde çocuksu bir gülümseme ile Pamir'e bakıyordu. Pamir, Ömer izinsiz odasına girdiği için onu uyarmak istese de gördüğü gülümseme ile her şeyi unuttu.

"Sorun değil."

Ömer aldığı cevap ile şaşırdı. Bir şey demesini beklemişti. En azından uyarırdı.

"Amca gördün mü ben kazandım"

Pamir, Ömer'deki bakışlarını yeğenine çevirdi.

"Gördüm amcacım aferin sana. Ama evde böyle koşmayın yaralanırsınız"

Ömer ve Melek aynı anda başını tamam anlamında salladı. Pamir ikilinin bu haline gülümsedi. Ömer, Melek ile çocuk olmuştu resmen. Pamir ne kadar bir şeyler dese de Ömer'in bu hâli onun hoşuna gidiyordu. Ömer'in bu çocuksu hâlini seviyordu.

"Benim işe gitmem lazım. Etrafı fazla dağıtmayın. Akıllı olun"

Melek başını tamam anlamında salladı. Pamir de ona gülümsedi. Ömer ile göz göze gelince Ömer bakışlarını kaçırdı. Pamir'in gözünde şuan resmen çocuk gibi duruyordu.

"Görüşürüz Ömer"

Pamir, Ömer'in utandığı için cevap veremeyeceğini düşündüğü için yürümeye başladı. Ömer giden adamın peşinden hızla yürümeye başladı.

Pamir kapıdan çıkınca Ömer de peşinden evden çıktı.

"Pamir bey"

Pamir konuşan Ömer'e döndü.

"Efendim"

Ömer derin bir nefes aldı.

"Şey biz Melek oynamak için ısrar edince oynadık. Yani öyle çok ısrar etti ki ben de kıyamadım"

Pamir gülümsedi.

"Sorun değil Melek ve b gitmişti.

"Peki Pamir bey."

"O zaman görüşürüz"

"Görüşürüz Pamir bey"

Ömer, Pamir arabaya binene kadar orada kaldı. Ömer araba hareket edince arkasından el salladı. Araba bahçeden çıkınca bakışlarını gökyüzüne çevirdi.

"Allah'ım bunlar beyaz yalanlar. Görev için yalan söylüyorum. Her şey adalet için"

Sahte Bakıcı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin