Selin sinirle geriye doğru yaslandı. Ömer ona birkaç saat önce olan her şeyi anlatmıştı.
"Şu Pamir'e bak sen. Her şeyi baştan biliyormuş. Onu kandırdın diye o kadar laf etti o da seni kandırmış. Belki davranışları bile ya-"
Selin konuşurken Ömer onu engelledi.
"Bu ihtimali düşünmek istemiyorum"
Sonra Selin'e doğru biraz eğildi.
"Ama yalan değildir değil mi? Çünkü ben onun bakışlarını gördüm Selin hiç yalan gibi değildi."
Selin konuşmak için ağzını açsa da vazgeçti. Ne diyeceğini bilmiyordu. Ömer konuşamayan Selin ile acı bir şekilde gülümsedi. İkili kısa bir süre sadece bakıştılar. Ömer gözlerinin dolmasına engel olamadı. Gözünden bir yaş düştü. Sonra acı bir şekilde gülümsedi.
"Her şey bitti değil mi? Sonsuza kadar benden gitti değil mi?"
Selin dudaklarını birbirine bastırdı sonra oturduğu yerden kalktı ve Ömer'in yanına oturdu. Sonra ona sıkıca sarıldı.
"Merak etme her şey çok güzel olacak. Sadece ikiniz de kendinize biraz zaman verin. Kimsenin gittiği falan da yok. Üzme kendini"
Ömer de onun sarılışına karşılık verdi.
"Teşekkürler Selin iyi ki varsın."
"Asıl sen iyi ki varsın Ömer."
İki arkadaş o gün birbirlerine destek oldu.
--------------------------
Selin geldiği şirkete şöyle bir baktıktan sonra içeriye girdi. Danışmanın olduğu tarafa gitti.
"Ben Pamir ile görüşecektim."
Kadın gülümsedi.
"Tabii randevunuz var mıydı?"
Selin saçını geriye attı.
"Maalesef yok ama siz Pamir'e ismimi söyleyin kesinlikle görüşmek isteyecektir."
Selin konuştuktan sonra kadın kısa bir süre ona baktı. Sonra ikili Harun'un sesini duyması ile ona döndü.
"Selin?"
Selin gördüğü Harun ile gülümsedi. Harun sekretere baktı.
"Asu ben ilgilenirim"
Asu tamam anlamında başını salladı. Selin, Harun'a doğru yürüdü. Harun konuşmaya başladı.
"Ne işin var burada"
Selin alayla gülümsedi.
"Her zamanki gibi çok naziksin. Neyse seninle bunu tartışmayacağım. Hem zaten seninle konuşmaya değil patronun ile konuşmaya geldim"
Harun elindeki saate baktı.
"Pamir bey şu an müsait değil. Yarın randevu al öyle gel"
Sonra aklına gelen şeyle gülümsedi. Dün Ömer de ona "patronunla konuşacağım" demişti.
Selin duydukları ile kahkaha attı.
"Zor kullanarak içeriye girmek istemiyorum. Burayı birbirine kattıktan sonra da içeriye girebilirim"
Harun duyduğu ile alayla gülümsedi. Selin derin bir nefes aldı ve Harun'a kafa attı. Harun bunu beklemediği için geriye doğru sendeledi.
"Ahhh acıdı!"
Selin alnını ovuşturarak konuştu. Gerçekten de baya acımıştı. Ona doğru gelen iki tane güvenliği görünce cebindeki polis kimliğini gösterdi. Böyle olunca da adamlar durdu. Harun ise burnundaki acı ile hafif kıvranmış ve ayağa kalkamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Bakıcı | Gay
General FictionÖmer gizli görev için Pamir'in yanında kalmaya başladı. Ama planda olmayan bir şey gerçekleşti "Aşk" ________________ BXB kurgudur