Ömer ileride duran Ahmet'e çaktırmadan bakmaya çalışıyordu. Birkaç saat önce söylediği sözler içini kemiriyordu. Sanki kim olduğunu biliyordu. Söylediği laflar arasında da Pamir'i tehdit ettiğini düşünüyordu. O günkü kovalamaca olayına da atıfta bulunması resmen alttan alttan tehditti.
Ömer çalan telefonu ile ayağa kalktı. İleride bir adam ile konuşan Pamir'e baktı ve telefonunu havaya kaldırdı. Pamir tamam anlamında başını salladı. Ömer hızlı adımlarla oradan çıktı.
"Efendim Selin"
Ömer balkon tarafına çıkmıştı.
"Ne yaptın merak ettim"
Ömer derin bir nefes aldı.
"Normal doğum günü ama fazla abartılı. Asıl önemli şey Ahmet Karasal burada"
Selin heyecanla oturduğu yerden kalktı.
"Ne işi varmış?"
"Bilmiyorum burada fazla insan var kim bilir kimin nesi. Ama asıl takılmamız gereken konu bu değil. Kovalamaca gününe atıfta bulundu. Sonra işte ben her şeyi bilirim muhabbetine de getirdi. Acaba bu benim kim olduğumu biliyor mu?"
Selin derin bir nefes aldı.
"Sanmam hem yanında adamlarımız da var olsa öğrenirdik. Ya da duyardık."
Ömer sesli bir şekilde nefes verdi.
"Aslında şuan daha önemli bir konumuz var"
Selin'in konuşması ile Ömer kaşlarını çattı. Bakışlarını bahçede gezdirdikten sonra bakışları bu sefer içeriye döndü. Gözleri arkadaşları ile oynayan Melek'in üzerinde gezdi kısa bir süre.
"Neymiş?"
Selin gözüne gelen saçlarını geriye itti.
"Biz sizin evi dinliyoruz yaa. Pamir yanında dışarıya bilgi veren biri olduğunu düşünüyor."
Ömer, Pamir ile göz göze gelince yutkundu. İçini bir korku sarmıştı.
"Benden mi şüpheleniyor."
"Bilmiyorum isim söylemedi ama liste kabarık. Bu sizin kovalama olayından sonra yeni çalışanlar aldılar yaa onlardan da şüpheleniyor o yüzden sana kadar gelmesine var. Bu arada oradaki olayları hızlandır ve o seni bulmadan biz onun gizli saklı işlerini bulalım."
Ömer, Selin'i dinlerken Pamir'de olan bakışlarını çekti. Şu an Selin'in dedikleri içine koca bir korku sarmıştı.
"Sağ ol Selin resmen ağzından bal damlıyor. Pamir'in yaptığı bir şey yok. Adam sadece yeğenine ba-"
Ömer konuşurken gördüğü şeyle hemen konuştu.
"Selin seni sonra ararım"
Telefonu hemen kapattıktan sonra balkondan çıktı ve alt kata doğru koşmaya başladı. Bahçede konuşan Pamir ve Ahmet'i görmüştü. Bahçeye gelince ve onlara yaklaşınca adımlarını yavaşlattı. Sesleri duyamadığı için onlara biraz daha yaklaştı ama adımlarını yavaş attı. Yakalanmak istemezdi.
"Nerede buluşacağımızı ve zamanı sana ben söylerim. Eğer yanında olup dışarıya bilgi uçuran ürkek kuşunun kim olduğunu öğrenmek istiyorsan benimle buluş"
Pamir konuşan adam ile kaşlarını çattı.
"Neden şimdi söylemiyorsun. Bak baş başayız konuş işte."
Ahmet konuşan adam ile alayla güldü.
"O zaman istediğim yere gelmezsin. Unutma hem abinin katilini hem de evindeki kuşu öğrenmek istiyorsan benimle o gün buluş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Bakıcı | Gay
Fiction généraleÖmer gizli görev için Pamir'in yanında kalmaya başladı. Ama planda olmayan bir şey gerçekleşti "Aşk" ________________ BXB kurgudur