Ömer bardakları da masaya koyduktan sonra üst kata Pamir'in odasına çıktı. Dünkü konuşmadan sonra başka şeylerden de konuşmuşlardı. Artık aralarında konuşulmamış hiçbir şey kalmadı. Sonra da gece sarılarak uyudular. Ömer de sabah erkenden uyanmış ve Pamir'e bir kahvaltı hazırlamak istemişti. Artık bu onların yeni hayatının ilk günüydü. Yalansız ve sırların olmadığı yeni bir hayat.
"Pamir"
Ömer yatakta uyuyan sevgilisine doğru seslendi ama Pamir pek oralı olmadı. Ömer tekrar seslendi. Tekrar bir cevap almayınca Pamir'e daha çok yaklaştı ve yanağını öptü. Pamir yanağındaki baskı ile yerinde kıpırdadı. Ömer bu görüntü ile gülümsedi.
"Pamir, sevgilim kahvaltı hazırladım hadi uyan artık."
Pamir, Ömer'in sesini duyunca gülümsedi ama gözlerini açmadı.
"Pamir uyandığını biliyorum hadi kalk"
Pamir konuşan Ömer'in elinden tuttu ve yatağa çekti. Yanına düşen Ömer'in beline kollarını doladı. Kafasını da Ömer'in boynuna doladı.
"Biraz daha uyuyayım"
Ömer, Pamir'in istediğini geri çevirmedi ve birkaç dakika öyle kaldılar. Sonra belindeki elleri dürttü.
"Pamir, sevgilim hadi kalk kahvaltı soğumasın. Hem eminim Melek bizi özlemiştir. Hemen kahvaltı yapıp benim eve gidelim."
İki gündür Melek'i görmüyorlardı. Melek, Harun ve Selin ile onun evinde kalmıştı. Pamir ile yalnız konuşmak istemişti ve dük nasılsın gece aralarındaki her şeyi çökmüştüler. Artık aralarında hiçbir sır kalmadan yeni bir hayata başlıyorlardı.
Biraz daha öyle kaldıktan sonra Pamir uyanmış ve ikisi beraber güzel bir kahvaltı yapmışlardı. Sonra da Ömer'in evine gitmişlerdi. Ömer anahtar ile kapıyı açtıktan sonra salona doğru gittiler. Melek gördüğü ikili ile oturduğu yerden kalktı.
"Amca"
Heyecanlı bir şekilde konuştuktan sonra amcasına sarıldı. Pamir de Melek'e kocaman sarıldı ve o güzel kokusunu içine çekti.
"Fıstığım"
İkili sarıldıktan sonra Melek, Ömer'e de sarıldı. Ömer küçük kızın bu hareketi ile kocaman gülümsedi. Melek'in onu sevmesi ve ona böyle yaklaşması çok hoşuna gidiyordu. Melek ikisine de sarıldıktan sonra ikisinin elini tuttu ve demin kalktığı koltuğa doğru yürüdüler ve Melek'i ortalarına alacakları bir şekilde oturdular.
"Melek, Harun ve Selin nerede?"
Ömer'in sorusu ile Melek konuştu.
"Kahvaltıyı topluyorlar."
Gözlerini televizyonda oynayan çizgi filmden ayırmadan konuştu.
"Bakın bu çizgi film çok eğlenceli"
Heyecanlı bir şekilde konuştu. Melek'in dediği ile ikisi de televizyona döndü. Selinler gelene kadar çizgi film izlediler hatta onlar geldikten sonra beraber izlediler. O gün beşli beraber evde vakit geçirmişti.
______
Ömer ve Pamir ona eş sallayan Melek'e karşılık verdiler ve kocaman gülümsediler. Melek'in isteği üzerine lunaparka gelmişlerdi. Melek atlıkarıncaya binmişti ikili de onu izliyordu.
"Ne kadar mutlu"
Ömer küçük kıza bakarak konuştu.
"Evet uzun zaman sonra geldik. Ahmet dışardayken içimde hep bir tedirginlik vardı. Ama şimdi o tutuklanınca içimdeki bütün endişe uçup gitti sanki. Tabii bunda senin de büyük payın var"
Ahmet'in tutuklanması üzerinden iki ay geçmişti. Pamir içinin soğuduğuna hissediyordu. Ailesinin katilleri yaralanmıştı. Artık Melek'in yüzüne bakarken suçluluk hissetmiyordu. Anne ve babasının katilini ceza evine yollamıştı.
Bu iki ay içinde üçlü daha çok yakınlaşmıştı. Artık üçü için yeni bir hayat başlamıştı ve üçü bu yeni hayatı çok sevmişti.
Atlıkarıncadan inen Melek hızla onlara doğru koştu.
"Pamuk şeker alalım mı?"
Pamir yeğeninin bu mutlu ve heyecanlı halleri ile kocaman gülümsedi.
"Alalım fıstığım"
Melek'in elinden tuttu ve pamuk şeker almaya gittiler. Ömer giden ikili ile gülümsedi. İyi ki dedi iyi ki o gizli göreve gitmişim. İlk başta istemese ve bir zorunluluk olarak görse de zamanla o evde olmak ikili ile beraber yaşamak çok hoşuna gitmişti. Beraber bir şeyler yapmayı ve her sabah ve akşam yemek masasına oturmayı çok sever olmuştu.
"Ömer abi sen de gel"
Melek arkada kalan adama doğru bağırdı. Ömer hızla onlara doğru yürüdü. Melek aldığı pamuk şekeri hemen aldı ve açtı. Ağzına bir parça attıktan sonra tatlı bir şekilde mırıldandı.
"Kısa molamızdan sonra neye binmek istesiniz Melek hanım"
Melek konuşan Ömer ile sabahtan beri aklında olan büyük oyuncağı gösterdi.
"Önce o eşşeği almak istiyorum sonra o tatlı eşşek ile dönme dolabına binelim."
Sonra sevimli bir şekilde Ömer'e döndü.
"Ömer abi sen hem bizim kahramanımız hem de polis olduğun için o oyuncağı alabilir misin?"
Ömer, Melek'in sevimli halli ile onu ısırmak istedi. Hemen dik durdu.
"O zaman bir kahraman olarak görevimi yerine getirmeye gidiyorum. Buyurun prensesim önden siz gidin ve bize yolu gösterin"
Melek duyduğu hitap ile kıkırdadı ve yürümeye başladı. Ömer sonra Pamir'e döndü.
"Prensim siz de geçin lütfen"
Pamir alt dudağını dişledi.
"Bu kadar tatlı olma dışarıda olmamızı önemsemem o güzel dudaklarına yapışırım"
Ömer zevkle sırıttı . Sonra ona yaklaşan Pamir ile gözleri büyüdü.
"Pamir sakın"
Pamir, Ömer'in bu şapşal yüz ifade ile gülümsedi. Ömer hemen kendini toparladı.
"Bir öpücük alacağın olsun."
Pamir, Ömer'e yaklaştı.
"Yalnız kahramanımız bey bizim bu alacaklar baya bir birikti."
Ömer kıkırdadı.
"O zaman dua edin de prenses hanım yorulsun da hemen eve gidelim siz de alacağınızı alırsınız"
Pamir duyduklarıyla hemen Ömer'in elini tuttu ve Melek'in olduğu yere doğru sürükledi.
"O zaman küçük hanımı hemen yoralım"
Ömer, Pamir'in dedikleri ve şu anki hali ile sesli bir şekilde kahkaha attı be Pamir'in onu çekiştirmesine izin verdi.
_______
Öncelikle selam
Bu kitap heyecanla başladığım bir kitaptı ama kitaba iki kere uzun bir ara verdim. Bu araları sevmesem de maalesef içimden yazmak gelmiyor. Hâlâ da yazmak gelmiyor. Taslakta baya bir kitabım birikti ama hiçbirini yazamıyorum. Hepsi heyecanla başlamak istediğim kitaplar ama yazamıyorum. Umarım eski yazma isteğim geri döner.
Bu kitabı okuyan herkese teşekkür ederim ve özür de dilerim. Sizi uzun zamandır bekletiyorum.
Bu arada final yapmak aklımda yoktu ama en iyisinin bu olduğunu düşündüğüm için final yaptım.
Kendinize iyi bakın
Öptüm hepinizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Bakıcı | Gay
General FictionÖmer gizli görev için Pamir'in yanında kalmaya başladı. Ama planda olmayan bir şey gerçekleşti "Aşk" ________________ BXB kurgudur