☜ Duyuru! ☞

130 12 11
                                    

-
Merhaba gençler!

Bildiğiniz gibi her cuma günü düzenli olarak hikayeyi yayınlıyorum ancak şöyle bir durum oldu. Okulumuzun her sene düzenli olarak çıkardığı kitapta Kozmik'in bir taslağı çıkacak. Kitabın sadece taslağı olacak ve kitapta yalnızca on sayfa kadar bir bölüm kaplayacak çünkü bir çok öğrencinin yazıları da bu kitapta olacak.

Kozmik'in kısa hikayeye dönüştürülmüş şeklini okul kitabına vereceğim ancak kitabın sonu, Wattpad'deki sonu ile aynı olmayacak. Bu benim bir yayın eviyle anlaştığım ya da Kozmik'in kitap olacağı anlamına gelmiyor ancak bir kitapta on sayfa da olsa beden bulmuş olacak. Bu bile gurur verici bir şey.

Fantastik yazmayı çok seviyorum ve fantastik yazmanın sadece iyi bir kalem ve kelime oyunlarıyla olmadığını çok iyi biliyorum. Her harfini hissederek, günlerce bazen haftalarca düşündüğüm bu kitap belki bir gün kitap olabilir ancak dediğim gibi yalnızca bir ihtimal. Şimdiye kadar hiçbir yayın evi ile bir bağlantım olmadı fakat eğer bir gün bir hikayem kitap olacaksa, daha farklı bir kurguda ve farklı bir türde olacağını düşünüyorum ve bu düşüncelerim yalnızca insanların ön yargılarından kaynaklanıyor.

Çoğu insan fantastik olduğu için kitabı okumayı bırakın bakmıyor bile. Okuyan herkese saygı duyuyorum ve mutlu oluyorum. Bu hafta sonu düzenleme yapacağım için bölüm yayımlamam zor ancak en kısa zamanda bekleyen herkese istediklerini vereceğim.Yanımda olup, hikayemi okuyan herkese teşekkürler.

KozmikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin