☜ Bölüm 14 : Eserine Bak ☞

60 8 2
                                    

Gençler yeni bir kitaba başlıyorum. Tabi ki bu da devam ediyor ve uzun bir süre daha devam edecek. Yeni kitabım daha çok romantik, gizem, macera ve aşk üzerine olacak. Bunun gibi fantastik olmayacak. Romantik ve aşk temalı olsa bile sizi sıkmayacağıma ve her bölümde ayrı bir heyecan ile karşınıza çıkacağıma emin olabilirsiniz. Kitabın adı 'GİZLİ OYUNLAR' ve çalışmalarım kısmından kitabı bulabilirsiniz.

Bu kitabın okuma oranları çok düştü ancak bunun sınav zamanı ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Umarım üzülmeyiz. Yanımda olan herkese teşekkürler. KEYİFLİ OKUMALAR!

Bölüm Şarkısı : Lady GAGA - Poker Face

''Angelina!'' Soru sorar ses tonuyla konuştuğunda gözlerimi açmadan, yastığıma daha çok sarılarak karşılık vermek için hazırlandım.

''Efendim Arian!'' Uykulu ses tonum farklı bir insandan çıkmış gibi hissettirince gözlerimi açmadan yüzümü buruşturdum.

''Bir şeyler biliyorsun ve bana hâlâ anlatmadın.'' Cevap vermeyerek olduğum yerde kıpırdandım ve yastığımı başımın üstüne kapattım.

''Seni az da olsa tanıyorum Angelina. Looks bundan birkaç ay önce seni korumam için beni görevlendirdi. Senin benden haberin bile yokken ben senin iç çamaşırı renklerini bile biliyorum.'' Tek nefeste konuştuğunda yine umursamadım ve uyumak için rahat pozisyonu aramak için kıpırdanmaya başladım.

''Jacky'ye söylediklerinde bir iğneleme vardı.'' Yastığımı başımın üzerinden çekip gözlerimi açtım ve dirseklerimden destek alarak oturur pozisyona geçtim.
''Sadece şüphelerim var ve emin olmadan sana hiçbir şey anlatmayacağım. Yakında her şey açığa çıkacak. Şimdi çeneni kapat ve uyu!'' Başımı hızlıca yatağa gömdüğümde ortamdaki sessizlik beni yavaş yavaş huzur dolu bir uykuya çekmeye başlamıştı.
* * *
''Kalk Angelina kalk!'' Bir ses duyduğumda yerimde kıpırdandım ancak gözlerimi açmadım. Uyku ağır basıyordu. Bedenimin sarsıldığını hissettiğimde gözlerimi açtım ve üstümde oturan Jacky'ye ifadesiz bir bakış attım.

''Bahçeye baksana.'' Konuştuğunda dışarıdan gelen sesler eşliğinde yataktan kalktım ve dışarıya bakmak için pencerenin önüne yürüdüm. Gördüğüm manzara beni şaşırtmaz ve düşüncelerimi doğrularken Jacky'ye dönmeden konuşmaya başladım.

''Sana 'Biliyor musun Jacky? Cehennemin dibine gidiyorsun. Orada uyuyakal ve ateş çevreni sarana kadar sakın uyanma.' Demiştim.'' Konuştuğumda hızlıca yanıma geldi ve kolumdan tuttu.

''Biliyordun değil mi?'' Sorduğunda kolumu elinden kurtardım ve meydan okurcasına ona baktım.

''Sadece tahmin ediyordum ama doğru çıktı.'' Kaşlarını kaldırdı ve ellerini saçlarının içinden geçirdi. Bahçeye doğru tekrar baktığımda en sevdiğim ve çok küçük yaşta diktiğim ağacın ortadan ikiye ayrılmış olduğunu görünce kaşlarımı çattım ve pencereyi açtım. Looks ve Arian onlara karşı direnirken, karşı tarafın savaşanları kızdı ve oldukça güçlü görünüyorlardı. Sinirlenince gelen o cesaret ile havadan destek alarak yere indim ve onlara doğru yürümeye başlarken aynı zamanda da konuşuyordum.

''Bunu hanginiz yaptı?'' Kesilmiş ağacı elimle işaret ederken aynı zamanda bizimle savaşmaya gelen kızlara bakıyordum.

''Ben yaptım. Ne o beni mi döveceksin?'' Kahkaha atmaya başladığında elimde biriktirdiğim küçük havayı ona gönderdim ve konuşmasını engelledim.

''Hepsini bana bırakın.'' Arian ve Looks birbirine bakarken Arian itiraz etmek için hazırlandı.

'Angeli..'' Arian'ın sözünü yarıda keserek konuştum.

''Bana bırakın dedim!'' Arian, Looks ve Jacky kenara giderken, karşımda duran beş kız beni öldürmek istercesine bakıyorlardı ancak bir şeyden haberleri yoktu. Sinirlenen bir Angelina, beş büyük büyücü gücünde olabilirdi.

Kızlardan bir tanesi hamle yaptığında kenara çekildim ve saçından tutarak yere fırlattım. Hemen peşinden diğeri gelirken suratıma yediğim yumrukla dengemi kaybetsem de hemen toparlayarak karnına tekme attım. Kendini hemen topladığında sırtına dirseğimle vurdum ve yere düşmesini sağladım. Arkamda havanın dengesiz hareket ettiğini hissedince yere eğildim ve üstüme atlamak isteyen kızın yere düşmesini izledim. Bahçe duvarının üzerinde asılan demir çubuğu aldım ve karşıda duran iki kıza fırlattım. Hepsi düştüğü yerden kalkıp bana doğru yaklaşırken duvarın üzerine çıktım ve elimde olan ipi ağacın dalına fırlattım.

Dalın etrafında birkaç tur atan ipi çekip sağlam olduğunu anladığım zaman kendimi bıraktım ve bana doğru gelemeye başlayan kızların etrafında dönmeye başladım. Onlar iplerden kurtulmaya çalışırken yavaşça yere kondum ve ipi sertçe çekerek iyice ağaca mahkûm ettim. İpi bırakıp kesilmiş ağacın bir kısmını alarak kendime silah yaptım ve kızların hepsine birer birer vurmaya başladım.

''Demek siz benim ağacımı kesersiniz.'' Jacky, Looks ve Arian şaşkınca bana bakarken onları umursamadım ve devam ettim.

''Demek siz benim erkek arkadaşımı çalıp, onu kandırırsınız.'' İİçlerinden bir kız öksürerek konuşmaya başladığında onu dinlemek için durdum.

''Başarılı da olduk.'' Dediğinde alayla elimdeki dalı kaldırdım ve konuşmaya başladım.

''Şu an ki halinizden çok belli oluyor.'' Dediğimde histerik bir kahkaha attım. Looks, Arian ve Jacky'nin yanına gidince durdum. Jacky'nin gözlerine bakarken ellerimle kızları işaret ettim ve konuşmaya başladım.

''Bak bak. Eserine bak. Tercih ettiğin kızlara bak ve bir daha benimle aynı ortama girme.'' Arkamı dönüp eve girmek için hazırlanırken Arian'ın sesi ile olduğum yerde durdum.

''Angelina dikkat et!''

KozmikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin