קמילה
התייצבתי בשעה שמונה בדיוק במשרדי סטייב. כמובן שלאחר הדרכה מכוונת של בראד מה לעשות ולא לעשות ביום הראשון לעבודתי.נכנסתי למשרדים ועיינתי שוב בהודעה שנשלחה אליי בליל אמש. אני צריכה להיות בקומה 37. נכנסתי למעלית שהרבה אנשים נכנסו יחד איתי. ראיתי שכבר מישהי לחצה על הקומה ה37 ולכן לא לחצתי שוב.
כאשר יצאתי מהקומה אותה אחת שלחצה לצידי את הכפתור פסעה יחד איתי לעבר הקומה. "את מעצבת הפנים החדשה?" היא שאלה. היא לבשה מכנס מחויט וחליפה אפורה. שיערה היה הדוק לקוקו וניתן להבחין בחיוכה שקורן.
"כן, ואת?" שאלתי אותה "אני גם מעצבת פנים פה בחברה, נעים להכיר, מילי" היא אמרה והושטתי את ידי ללחיצה, היא פשוט חיבקה אותי. היא נראתה ממש מיוחדת, שונה מכל מי שפגשתי פה עד כה. היא רק מראה לי שהלבוש הוא לא הבן אדם עצמו.
"את יודעת פחות או יותר לאיפה את צריכה להגיע?" היא שאלה "אני אמורה להגיע לאמיל, הוא גם זה שערך לי את ראיון העבודה שלי. תוכלי לעזור לי להגיע למשרד שלו?" שאלתי אותה. היא הנהנה ולקחה את ידי.
עד שהגענו למשרדו של אמיל היא הסבירה לי בקצרה על הקומה שהיא מיועדת רק למעצבי הפנים. האמת לא הבנתי למה הם צריכים קומה כל כך גדולה לכל כך מעט אנשים. הקומה הזאת עצומה ויש בה בסביבות ה15 מעצבי פנים, יחסית לא הרבה.
כאשר הגענו למשרדו של אמיל היא נפרדה ממני ודפקתי על דלתו. כאשר הוא קרא שאפשר להיכנס , נכנסתי למשרדו והתיישבתי על הכיסא שמונח למולו. המשרד שלו נראה בדיוק כמו המשרד שראיין אותי בו.
רק שהמשרד הזה יותר לבן ויש בצד גם מטבח קטן. "שלום קמילה, כפי שהבנת התקבלת ולכן אני אהיה הבוס הממונה עלייך.
אם הספקת לראות אין הרבה מעצבי פנים אצלנו ולפיכך גם עבודתנו הם הרבה יותר עמוסות ומייגעות ממה שאני מניח שאת רגילה אליו. בתור התחלה יהיה לך משרד שאת עם עוד אחת ממעצבות הפנים פה. עוד מעט אציג אותה בפנייך.
אשלח לאימייל שלך מספר עבודות שעלייך יהיה להגיש במהלך כל היום הזה. לכל שאלה שלא תביני אני כאן וגם יש הסבר מצורף לכל אחת מהעבודות בקובץ שישלח לך בעוד כמה רגעים" הוא אמר את דבריו ונשמתי מעט.
אני יודעת שאני מסוגלת לכך. בראד הרבה פעמים הרגיל אותי להרבה עבודות בזמן קצוב ולכן אני חושבת שאוכל להתמודד עם זה. הוא הציג לי את החברה שאיתי במשרד שמסתבר זאת מילי.
כל כך שמחתי. מישהי שאני מתחברת אליי לפחות איתי במשרד. התיישבתי והתחלתי לעבור על העבודות. אמיל שלח 8 עבודות סך הכל, ראיתי שהוא גם שלח את המשימות למחר והתחלתי לעבוד.
בתור התחלה הייתי צריכה לבנות חדר רגיל לילדה ולאחר מכן גם לילד. בהמשך העבודות נהפכו ליותר מסובכות כאשר הייתי צריכה לבנות מטבח ולעצב כמה מחסנים לאחסון דברים. כל הדברים האלו נראו בעיניי מוזרים ולא חיוניים.
YOU ARE READING
My businessman
Romanceהיא נמצאת בעולמה הקטן. היא פגועה. לא מאמינה יותר לאף אחד. היא נראת קטנה ועדינה אך מבפנים היא הרוסה. שבורה לרסיסים. הוא שליט העולם. מסובב את כולם על אצבעתו. אחד שיגיד לו מה לעשות, דמו בראשו. הוא לא חוזר על עצמו פעמיים ואצלו אין הזדמנות שנייה. ברגע ה...